اخبار داغ

شرایط پیچیده تیمهای دوم صعود کننده؛

لیگ قهرمانان آسیا| صعود قطعی الوحده، امیدهای تراکتور، ناامیدی السد/ دربی آسیایی با صدرنشینی استقلال

لیگ قهرمانان آسیا| صعود قطعی الوحده، امیدهای تراکتور، ناامیدی السد/ دربی آسیایی با صدرنشینی استقلال
در پایان رقابتهای هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا در سه گروه، معادلات تیم های دوم صعود کننده به دور بعد مشخص و قابل پیش بینی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با برگزاری هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ۳ گروه معادلان صعود تیم‌های دوم بسیار پیچیده شده و مشخص شدن تیم‌های دوم صعود کننده بستگی به نتایج بازی‌های امشب دو گروه باقی مانده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان رقابتهای دیشب معادلات جدول اما قابل پیش بینی و محاسبه است.

,

تنها تیم دومی که از هم اکنون و بدون توجه با بازی‌های امشب صعود خود را قطعی کرده، الوحده است. الوحده با 13 امتیاز به عنوان اولین تیم دوم صعودش را قطعی کرده است.

,

الهلال و استقلال تاجیکستان برای قطعی کردن صعود خود در بازی امشب فقط نباید ببازند و با یک تساوی هم صعود خود را قطعی خواهند کرد.

,

تراکتور برای صعود باید امیدوار باشد یکی از دو بازی گروه C (گروه استقلال) مساوی شود.

,

السد در نیم قدمی حذف است. این تیم برای صعود تنها باید امیدوار باشد که یکی از دو تیم الهلال یا استقلال تاجیکستان با اختلاف 3 یا 2 گل ببازند و بعد تازه مانند تراکتورسازی تبریز امیدوار باشد یکی از بازیهای گروه C مساوی شود.

,

هرکدام از تیمهای الاستقلال الدحیل و الاهلی برای صعود حتما باید ببرند، هرکدام در صورت پیروزی، صعود خود را حداقل به عنوان تیم دوم قطعی می‌کنند و حتی ممکن است اول شوند. اما هر کدام در صورت مساوی قطعا حذف خواهند شد.

,


 

,
,

تنها حالت برگزاری دربی آسیایی؛ صدرنشینی استقلال

, تنها حالت برگزاری دربی آسیایی؛ صدرنشینی استقلال,


با توجه به جدول اعلامی از سوی AFC و 10 احتمال برخورد تیم های صعود کننده به هم در مرحله یک هشتم نهایی احتمال برگزاری دربی آسیایی که 5 حالت ممکن احتمال داشت اتفاق بیفتد، با نتابج دیشب حالا تنها در یک صورت اتفاق خواهد افتاد. اگر استقلال موفق به شکست الشرطه عراق شود و الاهلی عربستان هم الدحیل قطر را ببرد در آن صورت استقلال به عنوان تیم اول و الاهلی به عنوان تیم دوم صعود خواهند کرد و طبق جدول تیم اول گروه C یعنی استقلال قطعا با تیم اول گروه E که پرسپولیس خواهد بود دیدار می کند.

,
,

بنا بر جدول AFC تیم دوم گروه C به پرسپولیس می خورد هم با دوم شدن احتمالی استقلال، برگزاری دربی آسیایی امکان داشت اما با صعود قطعی الوحده امارات این حالت ها به علت وجود نداشتن تیم دوم گروه E در بین تیم های صعود کننده در این 3 حالت خود به خود منتفی می شوند.

,

دربی آسیایی در صورت صعود استقلال و السد قطر و الوحده امارات به عنوان تیم های برتر دوم محقق می شد اما چون تفاضل گل السد از تراکتور کمتر است حتی در صورت باخت پرگل الهلال و استقلال تاجیکستان که غیرممکن هم به نظر می رسد، شرط صعود تیم ژاوی محقق نمی شود چرا که با شکست آن دو تیم و صعود تیم دوم گروه C (از بین استقلال و الاهلی و الدحیل) قرعه صعود به نام تیم دوم گروه B یعنی تراکتور خواهد خورد و السد قطعا در این حالت صعود نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه