اخبار داغ

نایب رئیس بانوان فدراسیون و مربی تیم کاراته ملی درباره سهمیه المپیک سارا بهمنیار چه گفتند؟

روحانی: کاراته بیش از ۲۵ اعزام برای کسب سهمیه المپیک داشته/ امینی: کاراته کای اتریشی به امتیاز بهمنیار نمی رسد

روحانی: کاراته بیش از ۲۵ اعزام برای کسب سهمیه المپیک داشته/ امینی: کاراته کای اتریشی به امتیاز بهمنیار نمی رسد
نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته و عضو فدراسیون جهانی گفت: کسب سهمیه المپیک توکیو بر اساس میزان امتیاز بدست آمده در مسابقات کاراته لیسبون برای ما یک ماراتن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته و عضو فدراسیون جهانی با اشاره به کسب سهمیه المپیکی سارا بهمنیار در ۵۰- کیلوگرم اظهار داشت: سارا بهمنیار بعنوان دومین سهمیه المپیکی بانوان ایران است که با امتیاز بالایی راهی المپیک توکیو می شود. کسب سهمیه المپیک توکیو بر اساس میزان امتیاز بدست آمده در مسابقات کاراته لیسبون برای ما یک ماراتن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: افزود: المپیکی شدنِ سارا بهمنیار قطعی است. کسب مدال طلا در مسابقات ۹۰۰ امتیاز دارد و اگر رقیب اتریشی در مسابقه اروپایی خود طلا بگیرد، باز هم به امتیاز بهمنیار نخواهد رسید.

,

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته و عضو فدراسیون جهانی درباره برپایی اردو برای مسابقات المپیک تاکید کرد: قطعا کادر فنی به این موضع و اجرای آن به نتیجه مطلوبی خواهد رسید.

,

امینی که با شبکه خبر صحبت می کرد، درباره مسابقات کاتا گفت: حضور صادقی در این مسابقات ضروری بود. امیدواریم با برنامه ریزی کادر فنی صادقی در مسابقات فرانسه به سهمیه المپیکی دست یابد.

,

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته نیزدرباره کسب سهمیه کاراته بانوان اظهار داشت: سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم کاراته ایران بعد از حمیده عباسعلی با راهیابی به دیدار رده‌بندی لیگ جهانی کاراته وان، موفق به کسب دومین سهمیه المپیک برای کاراته بانوان ایران شد.

,

روحانی درباره مبازارت بهمنیار افزود: بهمنیار در این مرحله ابتدا مقابل دنیلا گالیگو از کلمبیا با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل رادوا سعید از مصر با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده‌بندی صعود کرد و به سهمیه المپیک توکیو رسید. بهمنیار برای کسب مدال برنز روز یک‌شنبه مقابل الکساندرا ریچی از فرانسه به روی تاتامی می‌رود.

,

او در پایان تاکید کرد: کاراته از سال ۹۷ بیش از ۲۵ اعزام برای کسب سهمیه المپیک داشته و سطح مسابقات لیسبون پرتغال را بسیار بالا و سخت است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه