اخبار داغ

فولاد از کرونای حردانی آسیب دید، تراکتور با جوان‌ها موفق شد؛

نصرتی: پرسپولیس مقتدرانه و فوق‌العاده صعود کرد/ استقلال با فقدان فرمانده در خط دفاعی‌اش روبه‌روست

نصرتی: پرسپولیس مقتدرانه و فوق‌العاده صعود کرد/ استقلال با فقدان فرمانده در خط دفاعی‌اش روبه‌روست
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی‌های امسال در سطح خوبی برگزار شد و به‌رغم فشردگی شدید رقابت‌ها، نمایش‌های خوبی دیدیم و نمایندگان شایسته ما نیز توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.
[

محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی‌های امسال در سطح خوبی برگزار شد و به‌رغم فشردگی شدید رقابت‌ها، نمایش‌های خوبی دیدیم. ضمن این‌که باید به نماینده‌های شایسته فوتبال ایران به‌خصوص تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور که به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند تبریک بگوئیم.

, خبرگزاری دانا,
مدافع اسبق قرمزهای تهرانی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در ACL۲۰۲۱ و صعود سرخ‌ها به‌عنوان تیم صدرنشین از گروه E عنوان کرد: پرسپولیس با نمایش‌های بی‌نظیری که از خود برجای گذاشت، مقتدرانه به دور حذفی صعود کرد. قرمزها در هر دو فاز تدافعی و تهاجمی عالی عمل کردند و تنها شکست‌شان مقابل الوحده امارات نیز ناشی از شرایط جوی نامناسب هندوستان، خستگی مفرط به‌دلیل فشردگی بازی‌ها و ترس از آسیب‌دیدگی و ابتلا به کرونا بود.
,
 
,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: مجموعه این عوامل باعث شد تا تیم پرسپولیس تحت‌فشار قرار بگیرد. در مجموع سرخ‌ها خوب بودند و در این بین علاوه بر نمایش عالی تمام بازیکنان نباید از درخشش سیدجلال حسینی در سن ۳۹ سالگی به‌سادگی عبور کنیم.
,
 
,
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران درمورد صدرنشینی و صعود آبی‌های پایتخت بیان داشت: استقلال هم واقعاً عملکرد خوبی داشت و به‌رغم فاز دفاعی ضعیف، توانست با قدرت تهاجمی فوق‌العاده به صدرنشینی و برتری مطلق در گروهش دست یابد. البته که بازی استقلال مقابل الشرطه عراق با استرس زیادی دنبال شد و آبی‌ها تحت فشار بودند. مشکل اصلی استقلال به عدم وجود یک رهبر در خط دفاعی برمی‌گردد.
,
 
,
نصرتی با اشاره به نمایش فراتر از انتظار تیم‌های فولاد و تراکتور، خاطرنشان کرد: فولاد با نمایش‌های منحصربه‌فرد مقابل العین امارات و السد قطر، لیگ قهرمانان آسیا را طوفانی آغاز کرد اما مثبت شدن تست کرونای صالح حردانی جناح راست جنوبی‌ها را در فاز هجومی و دفاعی تضعیف کرد. به‌نظر من گروه مرگ گروه استقلال نبود، گروه فولاد بود که حتی تیم السد قطر هم از آن صعود نکرد.
,
 
,
وی هم‌چنین افزود: تراکتور هم علی‌رغم بهره‌مندی از بازیکنان بزرگی مانند مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، با اتکا به جوان‌ترها و بازیکنان کم‌تر شناخته‌شده توانست بدون شکست و با امیدواری زیادی به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد و ایران را به تنها کشوری تبدیل کند که در دور حذفی این تورنمنت ۳ نماینده خواهد داشت.
,
 
,
نصرتی نهایتاً درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: به‌نظرم باید به تیم‌هایی که در رقابت‌های فشرده لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، استراحت بیش‌تری داده می‌شد. بالاخره بسیاری از بازیکنان تیم‌های مذکور ملی‌پوش هستند و در صورت آسیب‌دیدگی ناشی از خستگی، دود آن به چشم فوتبال ملی‌مان خواهد رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه