اخبار داغ

غلام زادگان: اردوی تیم ملی از سطح کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بود/ تمام تلاشم را می کنم جزو نفرات اعزامی باشم

غلام زادگان: اردوی تیم ملی از سطح کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بود/ تمام تلاشم را می کنم جزو نفرات اعزامی باشم
ملی پوش فیتنس اسپرت گفت: منتخبین حاضر در اردوی تیم ملی دارای آمادگی خیلی خوبی بودند و بسیار با انگیزه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر غلام زادگان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در اولین اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت اظهار داشت: در روز نخست، بازبینی ملی پوشان با حضور رئیس فدراسیون، سرپرست تیم های ملی و سرپرست کمیته فیتنس فدراسیون با اجرای 2 راند "فیگور" و "روتین" برگزار شد. اردوی تیم ملی فیتنس اسپرت از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود و هر یک از ورزشکارانی که نیاز به اصلاح در عملکردشان داشتند تذکر داده شد و نقاط ضعف و قوت هر یک از ما مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه نیز زیر نظر آقایان سطانی نژاد، زندی و اسماعیل پور به تمرین پرداختیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ملی پوش فیتنس اسپرت ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری اردو در چنین سطح مطلوبی افزود: منتخبین حاضر در اردوی تیم ملی دارای آمادگی خیلی خوبی بودند و بسیار با انگیزه هستند. هر یک از ما در تلاش هستیم تا جزو نفرات نهایی انتخاب شویم. من هم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین خودم را ارائه دهم تا به امید خدا جزو نفرات اصلی جهت اعزام به رقابت های جهانی باشم و با اقتدار باعث افتخار آفرینی کشورم شوم.   

,

وی در پایان تصریح کرد: دکتر نصیرزاده در روز نخست اردو درباره استعدادیابی فیتنس از سنین پایین تر صحبت کرد که این موضوع بسیار مسرت بخش بود؛ چرا که نوجوانان و جوانان ورزشکار و علاقه مند به رشته فیتنس می توانند از ابتدای راه وارد این رشته شوند. قطعاً این امر باعث می شود افراد بصورت تخصصی در همین رشته گام بردارند تا در آینده شاهد خروجی های خوبی باشیم.

,

غلام زادگان در پایان با اشاره به اینکه سال های اخیر تمریناتی در راستای بدنسازی و فیتنس داشته است و همیشه علاقه مند به حضور در مسابقات مربوط به این رشته بود، تصریح کرد: خدا را شکر فدراسیون، رشته فیتنس اسپرت را وارد مجموعه خود کرد و سفت و سخت پشت این رشته پر طرفدار ایستاده است و از فیتنس و ورزشکاران آن حمایت می کند. بنظرم فیتنس یک رشته پایه محسوب می شود. باید به صورت طبیعی و پایه سطح آمادگی جسمانی را افزایش دهیم و تمام فاکتورها را به صورت هم زمان تقویت کنیم که امر باعث ایجاد تناسب در تمام سطوح بدن می شود و تیپ ظاهری و فیزیک خوبی برای ورزشکار ایجاد می کند و حتی ورزشکار را آماده حضور در تمام رشته های ورزشی می کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه