اخبار داغ

امیدوارم سایپا در لیگ برتر جایگاه خوبی به دست بیاورد؛

کمال‌وند: اعتقادی به ایراد در ساختار دفاعی استقلال ندارم/ آبی‌ها با مجیدی می‌توانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برسند

کمال‌وند: اعتقادی به ایراد در ساختار دفاعی استقلال ندارم/ آبی‌ها با مجیدی می‌توانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برسند
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: اطمینان دارم با روند فعلی که استقلال در پیش گرفته است، می‌تواند به فینال آسیا برود و یا حتی قهرمان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز کمالوند، سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در مورد شرایط جدایی خود از جمع آبی پوشان گفت: شغل ما مربیگری فوتبال است و از فردای‌‎مان خبر نداریم. زمانی که در شاهین بودم، دوست خوبم فرهاد مجیدی به من پیشنهاد کاری داد. باعث افتخار من است که به تیم پر افتخار استقلال آمدم. در ۴۸ ساعت گذشته، با باشگاه سایپا مذاکراتی داشتم. برای جدایی از استقلال صحبت هایم را با مجیدی کرده بودم. با مدیریت باشگاه استقلال (احمد مددی) نیز مشورت کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: حضور یا جدایی من در عملکرد استقلال تاثیری ندارد. نتایج این تیم به خاطر دانش فرهاد مجیدی است. من به عنوان یک دوست قدیمی در کنار او بودم. مجیدی مربی باهوشی است و باز هم اگر کمکی از من بخواهد، دریغ نمی‌کنم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانم باز هم به استقلال کمک کنم. از هواداران استقلال تشکر ویژه‌ای می‌کنم. مسئولیت فنی تیم بر عهده مجیدی بود. اطمینان دارم با روند فعلی که استقلال در پیش گرفته است، می‌تواند به فینال آسیا برود و یا حتی قهرمان شود. مجیدی تحولات خوبی را در استقلال ایجاد کرده است.
,
 
,
او در خصوص بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بازی‌های استقلال در آسیا کیفیت فنی بالایی داشت. در ۲ بازی اول، عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم. بعد از بازی دوم سعی کردیم بازی‌ها را هوشمندانه کنترل کنیم. بچه‌ها با غیرت تمام بازی کردند. نمی‌دانم AFC چه استدلالی داشت که مسابقات را ۳ روز یک بار برگزار کرد.
,
 
,
کمالوند در مورد نقاط ضعف آبی پوشان در این مسابقات اظهار کرد: اعتقاد ندارم که ساختار دفاعی استقلال مشکلی داشت. بچه‌های خط دفاعمان زحمات زیادی کشیدند. مردم از بازی‌های پر گل بیشتر لذت می‌برند. هر چقدر بازی‌ها جلو رفتند، در تمامی خطوط عملکرد خوبی داشتیم. در سازمان دفاعی آیده آل شده بودیم. خوشحالم که استقلال به عنوان تیم اول از آن گروه سخت صعود کرد. به هواداران این تیم و مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم. ان شاءالله امسال، سال خوبی برای استقلال خواهد بود.
,
 
,
سرمربی سایپا در خصوص نحوه قرارداد خود با این تیم گفت: همان طور که قبلا گفتم، با رضایت مجیدی جدا شدم. امیدوارم سایپا در لیگ برتر جایگاه خوبی به دست بیاورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه