اخبار داغ

با صحبت‌های نایب‌رئیس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مضخص شد؛

AFC: هنوز تکلیف میزبان دیدارهای تراکتور و استقلال مشخص نیست/ میزان شیوع ویروس کرونا در تعیین کشور میزبان اهمیت دارد

AFC: هنوز تکلیف میزبان دیدارهای تراکتور و استقلال مشخص نیست/ میزان شیوع ویروس کرونا در تعیین کشور میزبان اهمیت دارد
نایب‌رئیس و دبیرکل AFC درباره رویارویی نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان توضیحاتی ارائه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های عربستانی الهلال و النصر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب برابر استقلال و تراکتور ایران قرار خواهند گرفت. این مسئله باعث شده تا موضوع تعیین کشور میزبان برای اجرای این دیدارها به معضلی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و ۴ تیم مذکور تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص اظهار داشت: این موضوع نیازمند بررسی‌های بیشتر و اطلاع از شرایط همه‌گیری ویروس کرونا است تا بتوانیم تصمیم درستی در مورد زمان برگزاری دیدارهای یک‌هشتم نهایی و همچنین منطقه شرق آسیا بگیریم. نشستی در این مورد با مشارکت تمامی کمیته‌های AFC در مالزی برگزار می‌شود و کلیه پیشنهادها بررسی خواهد شد. ما منتظر نتایج گروه‌های پنج‌گانه در شرق آسیا نیز می‌مانیم. با این وجود همه گزینه‌ها روی میز هستند و برای ما ایمنی رقابت‌ها و سلامتی بازیکنان در اولویت است.

,
هم‌چنین داتو ویندزورجان، دبیرکل AFC گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز درباره بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی به صورت رفت و برگشت در لیگ قهرمانان تصمیمی نگرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه