اخبار داغ

ساعی خودش تصمیم گرفت به طور مستقیم با فدراسیون کار نکند؛

دلیل قطع همکاری ساعی با تیم ملی تکواندو چه بود؟/ فرهادیان: اختلاف سلیقه بین ساعی و سرمربی تیم ملی وجود داشت

دلیل قطع همکاری ساعی با تیم ملی تکواندو چه بود؟/ فرهادیان: اختلاف سلیقه بین ساعی و سرمربی تیم ملی وجود داشت
مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو با اشاره به دلایل جدایی هادی ساعی از تیم ملی تکواندو، گفت: اختلاف سلیقه بین ساعی و سرمربی تیم ملی تکواندو وجود داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با شروع دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در سال جدید و پس از پایان تورنمنت بین‌المللی صوفیه، نام علی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو در میان نفرات حاضر در اردو قرار نداشت و با نظر سرمربی تیم ملی تکواندو همکاری این مربی با تیم ملی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ظاهرا اختلاف نظراتی که میان فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو و علی محمد بسحاق مربی تیم ملی وجود داشت، منجر به جدایی بسحاق از کادر فنی تیم ملی شد.

,

برای دور جدید تمرینات تمیم ملی تکواندو در سال جدید جلسه‌ای با حضور عسکری و بسحاق برگزار شد و سرمربی تیم ملی تصمیم به قطع همکاری با بسحاق گرفت.

,

در همین راستا و پس از جدایی بسحاق، هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو نیز جلسه‌ای با سیدمحمد پولادگر برگزار و در اعتراض به جدایی بسحاق از سمت خود استعفا کرد.

,

ساعی در واکنش به قطع همکاری خود با فدراسوین تکواندو و تیم ملی گفته بود: شرایط برای همکاری‌ام با فدراسیون مهیا نیست و من آدمی نیستم که بخواهم در هر شرایطی کار کنم. آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام که این گونه آن را خرج کنم. دین خود به تکواندوی ایران را ادا کرده و به اندازه توان خودم و حتی بیشتر از آن، هر کاری که می‌توانستم برای کمک به تکواندو انجام داده‌ام و دیگر قصد همکاری با فدراسیون را ندارم.

,

*فرهادیان: اختلاف سلیقه بین وی و سرمربی تیم ملی وجود داشت

, *فرهادیان: اختلاف سلیقه بین وی و سرمربی تیم ملی وجود داشت,

درهمین رابطه آرش فرهادیان مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره جدایی هادی ساعی از تیم ملی تکواندو اظهار داشت: ساعی یکی از ذخایر ارزشمند ورزش کشور و از گنجینه‌های پرافتخار تکواندو محسوب می‌شود. هنوز ارتباط ساعی با فدراسیون قطع نشده و در خصوص تیم‌های ملی مشاوره‌هایی به ما می‌دهند اما در بخش‌هایی اختلاف سلیقه بین وی و سرمربی تیم ملی وجود داشت.

,

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو که با شبکه خبر صحبت می کرد، بیان کرد: هادی ساعی خود تصمیم گرفت به طور مستقیم با فدراسیون کار نکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه