اخبار داغ

نباید دل‌مان برای فدراسیون فوتبال بسوزد؛

رضائیان: پیروز انتخابات فدراسیون فوتبال باید انتظارات لابی‌کننده‌ها را برآورده کند/ وقتی در کُشتی هم حق ایران را می‌خورند، وای به‌حال فوتبال!

رضائیان: پیروز انتخابات فدراسیون فوتبال باید انتظارات لابی‌کننده‌ها را برآورده کند/ وقتی در کُشتی هم حق ایران را می‌خورند، وای به‌حال فوتبال!
مدیرعامل پیشین باشگاه‌های فولاد و ملوان گفت: کرسی‌های معتبرمان را در همۀ ورزش‌ها از دست داده‌ایم و وقتی در کشتی که از برترین‌های دنیا هستیم هم حق‌مان را می‌خورند، دیگر وای به حال فوتبال!
[

مسعود رضائیان، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های فولاد و ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون مسئله توقیف ساختمان‌های فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توسط شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) اظهار داشت: سهام‌داران و مالکین واقعی شستا به‌محض اطلاع از کمک ۲ میلیون یورویی مدیران این شرکت به فدراسیون فوتبال، ابراز ناراحتی شدیدی داشتند و معتقد بودند که این شرکت نمی‌بایست چنین کاری انجام می‌داد. 

, خبرگزاری دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: بازنشسته‌ها و مستمری‌بگیران از این موضوع واقعاً برآشفته شدند، چرا که اعتقاد داشتند شستا فقط در قبال حق و حقوق زیرمجموعه‌های خود مسئولیت دارد. فکر می‌کنم استقراض هنگفت فدراسیون فوتبال از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از پایه غلط بود.
,
 
,
, ,
 
,
رضائیان با اشاره به زنگ خطر مصادره شدن ساختمان‌های فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پیشنهاد این‌که ساختمانی از اموال فدراسیون فوتبال تحت‌اختیار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد را من ارائه کردم، اما درباره این‌که اگر یک بازیکن خارجی با شکایت بتواند املاک فدراسیون را مصادره کند، هیچ جوابی نداشتم و دیدیم که این خطر بالقوه با قرارداد مارک ویلموتس به فعلیت رسید.
,
 
,
وی هم‌چنین افزود: دل‌مان نباید برای فدراسیون فوتبال بسوزد، چرا که این مبلغ هنگفت بخشی از سرمایه مردم زحمت‌کش بوده و آن‌ها هم در اعاده حقوق خود حق دارند. فدراسیون وقت باید با استفاده از پتانسیل‌های درآمدزایی، خودش مبلغ فوق را جمع می‌کرد و مسیر دیگری را پیش می‌گرفت. نگران این هستم که چنین موضوعاتی ادامه‌دار شوند و گریبان باشگاه‌ها را هم بگیرند.
,
 
,
مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد درباره انتصاب‌های جدید در کمیته‌های مختلف و بعضاً کم‌اهمیت فدراسیون فوتبال بیان داشت: با شناختی که از چند نفر حاضر در این کمیته‌ها دارم، فکر نمی‌کنم این‌ها بتوانند کمکی بکنند. گرچه لازم بود تا افراد ناموفق قبلی از فدراسیون برکنار شوند اما افراد جدید هم به حداقل یک سال زمان نیاز دارند تا کمی با شرایط آشنا شوند. کاش هیأت‌رئیسه فدراسیون با کمی نقد و کنکاش بیش‌تر افرادش را گزینش می‌کرد تا پای افراد ناآشنا به پست‌های کلیدی فدراسیون فوتبال گشوده نشود.
,
 
,
, ,
 
,
رضائیان با بیان این‌که حق نقد از کارشناسان گرفته شده، تصریح کرد: تأثیر باندهای رسانه‌ای همیشه بر جریان مدیریت فوتبال وجود داشته و اگر انتخاباتی با لابی‌گری به اتمام رسید، پیروز آن انتخابات باید جبران‌کننده انتظارات کسانی که همراهی‌اش کردند هم باشد.
,
 
,
مدیرعامل پیشین باشگاه ملوان نهایتاً درخصوص مسئله سلب میزبانی از فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: کرسی‌های معتبرمان را در همۀ ورزش‌ها از دست داده‌ایم و وقتی در کشتی که از برترین‌های دنیا هستیم هم حق‌مان را می‌خورند، دیگر وای به حال فوتبال! کشورهای حاشیه خلیج‌فارس با پول و قدرت بیش‌تر، هرچه می‌‎خواهند را به‌دست می‌‎آورند و مدیران فدراسیون زمانی‌که به‌جای حمایت از کره‌ای‌ها به دفاع از بحرینی‌ها مشغول بودند، مسبب چنین اتفاق شومی برای فوتبال ملی‌مان شدند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه