اخبار داغ

مصادره‌کننده در نقش موجر؛

برنامۀ جدید «شستا» برای ساختمان توقیفی/ طلب‌کار از بدهکار اجاره می‌گیرد!

برنامۀ جدید «شستا» برای ساختمان توقیفی/ طلب‌کار از بدهکار اجاره می‌گیرد!
پس از توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا به دلیل بدهی فدراسیون در ماجرای ویلموتس؛ حالا خبرهایی درباره برنامه این شرکت برای ساختمان های توقیفی به گوش می رسد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بالاخره پس از مدت‌ها کشمکش، رسماً اعلام کرد که پی‌گیری حقوقی‌اش در پرونده استقراض ۲ میلیون یورویی فدراسیون فوتبال را به سرانجام رسانده و طی حکم قضایی، ساختمان‌های فدراسیون فوتبال و نیمی از باشگاه پرسپولیس را به تصرف خود درآورده.

, خبرگزاری دانا,

اقدامی که از شب گذشته با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده اما باید اذعان داشت که با توجه به رقم استقراض فدراسیون فوتبال از شستا و البته عدم رعایت تعهدات زمانی و مالی فدراسیون به این شرکت بورسی، هیچ تخلفی صورت نگرفته و مسیر مصادره ساختمان‌های مذکور در روال قانونی‌اش سپری شده است.

,

اکنون از گوشه و کنار راهروهای فدراسیون آشفتۀ فوتبال و هم‌چنین از حاشیه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی شنیده می‌شود که این شرکت قصد دارد تا از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس جهت حضور در املاک مذکور واقع در خیابان شیخ‌بهایی، اجاره‌بها دریافت کند.

,

از آن‌جایی که فروش مال مشاع و خاصی مانند ساختمان‌های فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس کمی سخت بوده و شستا هم از طریق افزایش سرمایه از محل آورده غیرنقدی می‌تواند مسائل مربوط به شفاف‌سازی مالی در بازار سرمایه را رفع و رجوع کند، صاحب‌خانه شدن این شرکت و مستأجری فدراسیون‌نشین‌ها محتمل‌ترین گزینه‌ای بود که به ذهن مسئولان می‌رسید.

,

حال باید منتظر ماند و اقدام جدید فدراسیون فوتبال را به‌نظاره نشست. فدراسیون فوتبال در شرایط فعلی هیچ ساختمانی برای رتق‌وفتق امور اداری‌اش ندارد و احتمالاً بایستی به اجاره‌نشینی در ملکی که قریب به ۲۰ سال صاحب آن بوده، عادت کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه