اخبار داغ

با حکم باران چشمه

نظری مربی تیم ملی کشتی پهلوانی شد

نظری مربی تیم ملی کشتی پهلوانی شد
با حکم سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مربی تیم ملی کشتی پهلوانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، داریوش نظری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان مربی تیم ملی کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم باران چشمه خطاب به نظری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 15 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان مربی تیم ملی کشتی پهلوانی این فدراسیون منصوب می شوید.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

داریوش نظری یکی از مربیان موفق کشتی پهلوانی است که در سوابق ایشان مربی تیم ملی کشتی پهلونی در رقابت های جام جهانی بلاروس، سرپرستی هیئت ورزش های زورخانه ای استان لرستان در سالهای 92 و 98، مربیگری تیم ملی کشتی پهلوانی و کسب عنوان مربی برتر در سال 2011، مدرسی کشتی پهلوانی سال 2015 در کشور آفریقا و... دیده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه