اخبار داغ

خردادماه سالجاری و در تهران؛

مسابقات کشتی برای تعیین پهلوان کشور برگزار می‌شود

مسابقات کشتی برای تعیین پهلوان کشور برگزار می‌شود
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از برگزاری رقابت های کشتی پهلوانی برای تعیین پهلوان سال 1400 کشور در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، باران چشمه درباره برگزاری رقابتهای کشنی پهلوانی اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه همکاری فی مابین فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در نظر است برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان"مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان همراه با اهداء بازوبند پهلوان کشور" با ضوابط و مقررات خاص برگزار گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرپرست فدراسیون پهلوانی در ادامه افزود: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان از متولد 10 دی ماه 1382 به بالا و در اوزان 80 تا 90 و 90+  کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار و کشتی ها در 2 وقت 3 دقیقه ای با 30 ثانیه استراحت طبق آخرین آئین نامه قوانین و مقررات فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.
,
باران چشمه بیان داشت: اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، معرفی نامه هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مربوطه، دریافت کارت ملی کشتی یا ارائه مدارک دال بر ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی و ارائه جواب آزمایش عدم بیماری کرونا از مدارکی است که می بایست هنگام ثبت نام شرکت کنندگان در دست داشته باشند.
,
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای خاطر نشان کرد: نفر اول مسابقات در سنگین وزن (90+) صاحب بازوبند پهلوانی کشور در سال 1400 خواهد شد. به نفرات دوم تا سوم این مسابقات حکم و مدال قهرمانی اهداء و به نفرات اول تا سوم وزن 90+ کیلوگرم به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون تومان جوایز نقدی اهداء خواهد شد. به نفرات اول تا سوم وزن 80 تا 90 کیلوگرم حکم و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد و نفرات برتر هر وزن با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین المللی در پیش رو دعوت خواهند شد.
,
ایشان شایان ذکر کرد: در وزن 80 تا 90 کیلوگرم فقط یک کشتی گیر از هر استان می تواند در مسابقات شرکت نماید و با توجه به شرایط برگزاری مسابقات 90+ به منظور تعیین پهلوان برتر و صاحب بازوبند سال 1400، استانهای شرکت کننده در این وزن می توانند 2 نفر کشتی گیر معرفی نمایند که هز تیم مجاز به معرفی 1 نفر مربی و 1 نفر مربی / سرپرست می باشد.
,
وی خاطرنشان کرد: بعلت رعایت پروتکل های بهداشتی، همراه داشتن شلوار مخصوص کشتی برای کشتی گیران الزامی می باشد و گفتنی است هر استان می بایست نسبت به اسامی منتخبین خود از طریق سیستم اتوماسیون اداری (چارگون) و همچنین ثبت نام در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون حداکثر تا پایان وقت اداری  روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 اقدام نماید و در غیر اینصورت از پذیرش و حضور ورزشکاران در مسابقات جلوگیری خواهد شد. 
,
باران چشمه افزود: کلیه شرکت کنندگان موظف هستند تست (PCR) خود را با اعتبار زمانی 72 ساعت، قبل از استقرار و پذیرش به کمیته پزشکی مستقر در محل برگزاری مسابقات ارائه نمایند و با توجه به محدویت بیماری کرونا و فضای اسکان، نفرات اضافی و همراه به هیچ عنوان پذیرش نخواهند شد و ضرورت دارد تیم ها از آوردن نفرات اضافی و  متفرقه جداً خوداری نمایند.
,
ایشان بیان داشت: حضور مربیان در کلینیک مربیان الزامی بوده و از فعالیت مربیانی که در کلینیک حضور نداشته باشند به عنوان کوچینگ  جلوگیری خواهد شد و لازم به ذکر است مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
,
دکتر باران چشمه افزود: زمان ورود و پذیرش در این مسابقات روز پنجشنبه 6 خردادماه 1400 از ساعت 14 و محل پذیرش و اسکان: تهران - بزرگراه بسیج شمال - بزرگراه هجرت - میدان شهید باکری - ورزشگاه تختی در نظر گرفته شده است و زمان  آغاز برگزاری مسابقات روز جمعه 7 خردادماه 1400 از ساعت 8 صبح و محل برگزاری مسابقات تهران – خیابان فیاض بخش – ضلع شمالی پارک شهر – سالن کشتی شهدای هفت تیر تعیین شده است.
,
بر اساس جدول زمان بندی، انجام تست کرونا (RDSS) روز پنج شنبه 6 خرداد از ساعت 14 الی 15، پذیرش تیم ها همان روز از ساعت 15 الی 16، جلسه سرپرستان و انجام قرعه کشی از ساعت 16 الی 17، کلینیک داوران از ساعت 17 الی 18، کلینیک مربیان از ساعت 18 الی 19، تست پزشکی قبل از وزن کشی روز جمعه 7 خردادماه از ساعت 7 الی 7 و 30 دقیقه صبح، وزن کشی همان روز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 8 صبح، مسابقات صبح از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 13 و مسابقات عصر،  نیمه نهایی و فینال از ساعت 15 الی 21 پیش بینی شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه