اخبار داغ

برادر شهید راه آزادی قدس:

قدرت میدان باعث عزت دیپلماسی می شود / روز قدس، خواب آرام صهیونیست ها را گرفته

قدرت میدان باعث عزت دیپلماسی می شود / روز قدس، خواب آرام صهیونیست ها را گرفته
سید مرتضی امام پناه برادر شهید عبدالصمد امام پناه (که در دهه ۷۰ در جنوب لبنان توسط صهیونیست ها به شهادت رسید) اظهار داشت: هر کجا میدان قوی بوده، عزت و سر افزاری برای دیپلماسی به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، سید مرتضی امام پناه، در مورد اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری  شد که  باعث بیداری آزادی خواهان جهان و از بین رفتن خواب آرام صهیونیست ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،,

وی در خصوص نتایج روز قدس گفت: تشکیل گروه های مقاومت و ایجاد وحدت بین گروه های مبارز فلسطینی از اثرات این تدبیر بود، گروه های مبارز فلسطینی به این نتیجه رسیدند مذاکره و دیپلماسی موثر نبوده و منجر به تضعیف جبهه مقاومت می شود.

,

برادر شهید جبهه مقاومت اسلامی در ادامه اذعان کرد: نیرو های مقاومت فلسطینی، غیر فلسطینی و نهضت مقاومت اسلامی حتی در جنگ سوریه هم به این نتیجه رسیدند که در مبارزه میدانی با دشمن همیشه باعث پیروزی و عقب راندن دشمن می شود.

,

وی با بیان اینکه امسال بخاطر ویروس منحوس کرونا  نمی توانیم  در راهپیمایی حضور فیزیکی داشته باشیم، افزود: آرمان های فلسطین در دل ما زنده است و ان شاالله به زودی شاهد خبر آزادی فلسطین اولین قبله مسلمانان زیر سایه مبارزه میدانی رزمندگان اسلام خواهیم بود.

,

امام پناه با اشاره به جنگ های مختلف بین صهیونیست ها و حزب الله و نیروهای مردمی غزه، گفت: همواره مقاومت باعث عقب روی صهیونیست ها شده و حتی در جنگ یمن پس از ۶ سال با وجود هم پیمانی کل غرب و غیر غرب علیه یک کشور مسلمان، شاهد شکسته شدن هیمنه آل سعود هستیم.

,

وی گفت: هر کجا میدان قوی بوده، عزت و سر افزاری برای دیپلماسی به وجود آمده و بلافاصله دشمن درخواست مذاکره داده و پای میز مذاکره آمده، پس میدان و دیپلماسی به هم وابسته هستند و قدرت میدان باعث عزت دیپلماسی می شود و میدان مقاومت، پایه های میز دیپلماسی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه