اخبار داغ

گزارش تصویری؛

آتش در لانه عنکبوت

آتش در لانه عنکبوت
مردم آذربایجان‌شرقی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمعات خودجوشی در شهرستان‌های استان به مناسبت روز قدس برپا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مردم آذربایجان‌شرقی امروز به مناسبت روز قدس در تبریز و دیگر شهرستان‌های استان تجمعات خودجوشی برپا کردند. در تبریز مردم در مقابل بیت امام جمعه تبریز تجمع کرده و با حمل پرچم ۱۵۰ متری فلسطین شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در سخنانی به مناسبت روز قدس اظهار داشت: کشورهای مرتجع عربی که برخلاف عقاید ملت‌‌‌های جهان اسلام در حال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند، باید بدانند آمریکا در حال زمینه سازی برای اجرای معامله قرن است و کشورهای مرتجع عربی متاسفانه با اسرئیل غاصب همراهی کردند.

,

وی ادامه داد: در طرح معامله قرن قرار بود دولت فلسطین جدیدی در اراضی کرانه باختری و غزه بدون شهرک‌های صهیونیستی ایجاد شود و فلسطین حق داشتن ارتش و سلاح نداشت و حماس باید سلاح‌‌‌های خود را تحویل می‌داد، این طرح امروز شکست خورده و در شرایط کنونی تنها امید مردم فلسطین با توجه به هدایت‌‌‌های رهبری ملت‌های مسلمان و جنبش‌‌‌های اعتراضی در سراسر عالم است.

,

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه روز قدس در دهه‌های گذشته باعث شد رژیم صهیونیستی جرات اجرای برنامه‌‌‌های اشغالگرانه خود را نداشته باشد، گفت: اما همکاری‌‌‌های ارتجاع عرب باعث شده این رژیم جنایتکار جرات خیانت به ملت فلسطین را داشته باشد؛ بنابراین تمام کشورهای اسلامی‌خصوصا مردم قهرمان ایران اسلامی‌همه ساله حمایشان از فلسطین را در راهپیمایی نشان می‌دادند.

,

وی با اشاره به راهپیمایی نمادین سال گذشته و امسال عنوان کرد: افسوس که سال گذشته و امسال این راهپیمایی انجام نشد اما مردم با این حرکت نمادین خود اتمام حجت قاطع با سران رژیم آمریکای جهانخور و اسرائیل غاصب و ارتجاع عرب در خصوص اجرای هرگونه طرح خائنانه را محکوم کردند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در خصوص نقش شهید سلیمانی در مساله فلسطین یادآور شد: شهید سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی روحت شاد که امروز در شرایط فعلی اگر افکار عمومی‌مردم جهان در کنار مردم فلسطین قرار می‌گیرد در کنار قدرت موشکی و نظامی‌مقاومت فلسطین می‌تواند باعث عقب نشینی رژیم صهیونیستی و آمریکا از طرح‌های اشغالگرانه باشد که حاج قاسم در این راستا سهم مهمی‌داشتند.

,

وی در پایان تاکید کرد: ما شاهدیم که ملت‌های مسلمان جهان در مقابل رژیم صهیونیستی آماده پاسخگویی هستند و ما هم از اصول خود عدول نخواهیم کرد.

,

رژیم صهیونیستی مانند تار عنکبوت منهدم خواهد شد

, رژیم صهیونیستی مانند تار عنکبوت منهدم خواهد شد,

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا هم در تجمع مردم تبریز در خصوص روز قدس اظهار داشت: مردم برای اینکه هویت اسلامی‌شان را حفظ و زنده نگه دارند، به صورت خودجوش آمده‌اند تا روز اسلام و روز قیام امت اسلامی‌بر علیه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را اعلام کنند.

,

وی ادامه داد: این مساله تبدیل به آرمان بزرگ امت اسلامی‌شده که گرامی‌داشته خواهد شد. کشورهای مرتجع باید از مردم خودشان تبعیت کنند نه از اسرائیل و آمریکا زیرا رژیم صهیونیستی مانند تار عنکبوت منهدم خواهد شد و روسیاهی برای آنان می‌ماند.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

 

,

تجمع خودجوش مردم تبریز

,

در سایر شهرستان‌ها نیز مردم با تجمع خودجوش حمایتشان از آرمان‌های فلسطین را اعلام کردند.فعالان فضای مجازی نیز، پویش «آتش در لانه عنکبوت» را با هدف آتش زدن پرچم رژیم اشغالگر قدس در شهرستانها راه‌اندازی کردند.

,

 

,

, ,

 

,

شهرستان بناب

,

, ,

, ,

 

,

شهرستان شبستر

,

, ,

 

,

شهرستان صوفیان

,

در شهرستان‌های اهر، خامنه، سیس و عجبشیر هم در تجمعی خودجوش پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

,

, ,

 

,

شهرستان اهر

,

, ,

 

,

شهرستان خامنه

,

, ,

 

,

شهرستان عجبشیر

,

, ,

 

,

شهرستان سیس

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه