اخبار داغ

استاد دانشگاه تهران:

وضعیت رژیم صهیونیستی بسیار متزلزل است/ حاج قاسم شهید قدس است

وضعیت رژیم صهیونیستی بسیار متزلزل است/ حاج قاسم شهید قدس است
استاد دانشگاه تهران گفت: همانطور که ما برای پایان اسرائیل روزشمار گذاشته ایم، آن ها خودشان هم باید برای پایان شان روزشمار بگذارند تا پایان حیات شان را شاهد باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی رحماندوست عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: آن چیزی که رژیم صهیونیستی از آن بیم دارد حرکت‌های مردمی است چرا که حرکت‌های مردمی رسواگر توطئه‌های اسرائیلی و آمریکایی است و روز قدس حرکتی مردمی است که امیدواریم سبب آزادی قدس شریف و فلسطین از دست صهیونیست‌ها شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
 وی با تأکید بر اینکه امروز وضعیت رژیم صهیونیستی متزلزل است، اظهار داشت: صهیونیست ها امروز در درون خودشان درگیری هایی داخلی دارند، افزون بر این افکار عمومی ملت های جهان با وجود این رژیم مخالف هستند و آن را به مشروعیت نمب شناسند.
,
 
,
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات چند سال قبل رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، یادآور شد: پایان عمر رژیم صهیونیستی منحصر به تحلیل های سیاسی نیست و همین که افرادی چون رهبر انقلاب از پایان عمر این رژیم سخن می گویند نشان می دهد که اتفاقاتی قرار است رخ دهد.
,
 
,
رحماندوست خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی، ثباتی ندارد بلکه رفتنی است و اضمحلال و نابودی این رژیم، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
,
 
,
وی افزود: ظلم در عالم پایدار نیست و رژیم صهیونیستی جای پای ظلم آمریکا در منطقه است و دیدیم که رئیس جمهور جدید آمریکا گفته بود «اگر اسرائیل هم وجود نداشت ما باید اسرائیلی در منطقه درست کنیم تا بتواند از منافع امریکا در منطقه دفاع کند» که این بیان نشان می دهد حضور اسرائیل در منطقه و مبنای شکل گیری آن طبیعی نیست بلکه شنا بر خلاف مسیر آب است و شنا بر خلاف مسیر آب تداومی ندارد و پایان پذیر است.
,
 
,
استاد دانشگاه تهران تأکید کرد: همانطور که ما برای پایان اسرائیل روزشمار گذاشته ایم، آن ها خودشان هم باید برای پایان شان روزشمار بگذارند تا پایان حیات شان را شاهد باشند.
,
 
,
رحماندوست با اشاره به نقش سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با غده سرطانی اسرائیل و تقویت جبهه مقاومت، عنوان کرد: ذهنیتی به نام محبوب بودن قله فلسطین به نام قدس در دل مردم آزادیخواه جهان خصوصا مسلمانان وجود دارد و این فلش های کوچکی که به سمت آزادی قدس می رود را حاج قاسم به یک بردار بزرگ تبدیل کرد و گروه های مختلف مقاومت را همسو و هم جهت کرد و آن را در جهان و به ویژه در منطقه غرب آسیا توسعه داد و آن را ساماندهی کرد و لذا اسماعیل هنیه به درستی ایشان را شهید قدس نامید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه