اخبار داغ

سیاه‌پوش خودش راضی نبوده که بیاید؛

عبداللهی: آبی‌پوشان به دربی می‌رسند و مصدوم نداریم/ کسانی که ارنج می‌چینند و پول می‌دهند، تصمیم می‌گیرند!

عبداللهی: آبی‌پوشان به دربی می‌رسند و مصدوم نداریم/ کسانی که ارنج می‌چینند و پول می‌دهند، تصمیم می‌گیرند!
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در ایران دو نفر درباره تیم تصمیم می‌گیرند، یکی سرمربی تیم و یکی هم کسی که پول می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال در رابطه با برکناری دکتر سیاه‌پوش، پزشک استقلالی‌ها اظهار داشت: او خودش یک مدت است نمی‌آید و باشگاه هم باید تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد. مسائلی در رابطه با کنار رفتن پزشک تیم پیش آمده که به هر حال باید صحبت و تصمیم‌گیری شود اما شاید خودش راضی نبوده که بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره جدایی دستیار مجیدی گفت: این‌ها را از خود مجیدی باید بپرسید اما به هر حال در ایران دو نفر درباره تیم تصمیم می‌گیرند. یکی سرمربی تیم و یکی هم کسی که پول می‌دهد . بقیه هم به این‌ دو نفر کمک می‌کنند و در ایران به این صورت جا افتاده است. ان‌شاءالله همه چیز حل می‌شود و فرهاد مجیدی هم برای موفقیت خودش و تیم کارهای لازم را انجام می‌دهد.

,

سرپرست استقلال درباره گزینه‌های مربی‌گری این تیم عنوان کرد: خبرنگارها گزینه‌های زیادی را مطرح می‌کنند اما ان‌شاءالله اگر لازم بدانند بعد از داربی مربی انتخاب می‌شود.

,

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن تیم رسانه‌ای تا پیش از داربی گفت: این سلیقه کادر مربی‌گری است و سلیقه‌شان این است. برای این‌که حاشیه کم شود یک مدت به این صورت خواهد بود اما ان‌شاءالله  همه چیز درست می‌شود.

,

عبداللهی در رابطه با مصدومان استقلال خاطرنشان کرد: همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و به داربی می‌رسند اما در نهایت تصمیم‌گیری با کادر مربی‌گری است.

,

سرپرست استقلال درباره حضور فرزاد مجیدی در کنار او گفت: ما با هم کار می‌کنیم و همه چیز عالی پیش می‌رود و مجیدی هم خیلی فعال است.

,

او درباره فهرست ورود و خروج استقلال بیان داشت: هیات مدیره در این رابطه با سرمربی جلسه می‌گذارد و به نتیجه می‌رسد و در نهایت انجام می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه