اخبار داغ

ارسال تجهیزات بوکس به استانها در دستور کار فدراسیون است

قبایی زاده: بوکسورهای ۵ رده سنی به رقابتهای بین المللی اعزام می‌شوند/ تیم ملی بوکس با ازبکستان اردوی مشترک برگزار می‌کند

قبایی زاده: بوکسورهای ۵ رده سنی به رقابتهای بین المللی اعزام می‌شوند/ تیم ملی بوکس با ازبکستان اردوی مشترک برگزار می‌کند
دبیر فدراسیون بوکس گفت: ارسال تجهیزات به استانها در دستور کار فدراسیون بوکس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس که در مجمع انتخاباتی هیات بوکس کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته بود، بر استفاده بهینه از ظرفیت های فدراسیون در ارتقای این رشته در استان تاکید کرد و بیان داشت: یکی از اهداف ما در فدراسیون ارتقای رشته بوکس در استانهاست. ارسال تجهیزات به استانها در دستور کار فدراسیون بوکس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دبیر فدراسیون بوکس کسب دو سهمیه رقابتهای المپیک را برگ زرینی از افتخارات این رشته برشمرد و اظهار داشت: رقابتهای قهرمانی بوکس آسیا به میزبانی امارات برگزار می شود. همچنین رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا مرداد یا شهریورماه امسال برگزار می شود.
,
دبیر فدراسیون بوکس از اعزام ورزشکاران ۵ رده سنی به رقابتهای بین المللی و برپایی اردوی مشترک تیم ملی بوکس کشور با ازبکستان خبر داد و گفت: امیدوارم حمایت مسئولین و تلاش هیات و ورزشکاران شاهد ارتقای رشته بوکس کهگیلویه و بویراحمد در کشور باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه