اخبار داغ

امیدوارم با کسب نتایج مطلوب پاسخ حمایت‌های مسئولان ورزش را بدهیم

استکی: تن به تن شدن بوکسورهای ایرانی با بهترین‌های دنیا باعث می‌شود بچه‌ها به خودباوری برسند/ برای موفقیت بوکس هرچه در توان دارم به کار می‌بندم

استکی: تن به تن شدن بوکسورهای ایرانی با بهترین‌های دنیا باعث می‌شود بچه‌ها به خودباوری برسند/ برای موفقیت بوکس هرچه در توان دارم به کار می‌بندم
سرمربی تیم ملی بوکس بتوانند با درخشش در رقابت‌های پیش رو زحمات مسئولان ورزش کشور را جبران کرده و باعث برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، علیرضا استکی در خصوص اردوی تیم ملی بوکس در ازبکستان اظهار داشت: اردوی سطح بالا و خوبی را در این کشور سپری می‌کنیم و ای کاش این اردو ۱۰ روز دیگر ادامه داشت. تن به تن شدن بوکسورهای ایرانی با بهترین‌های دنیا باعث می‌شود بچه‌ها به خودباوری برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این اردوها حاصل حمایت‌های بی‌دریغ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است که همواره چتر حمایتی خود را روی سر فدراسیون بوکس باز کرده و باید از آنها قدردانی کنم.
,
سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: وظیفه ما این است که در تیم ملی بوکس با نهایت وجود خود تلاش کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات مسئولان ورزش و رئیس فدراسیون بوکس را جبران کنیم.
,
استکی با بیان اینکه به عنوان یکی ایرانی قطعا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم، تصریح کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه تک تک مردم است و از همه مردم ایران می‌خواهم در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و پای صندوق‌های رای حاضر شوند. ما باید در راستای نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.
,
وی ادامه داد: برای هر شخصی که مورد تائید نظام بوده و با انتخاب مردم روی کار بیاید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. برای ما مهمترین نکته برافراسته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها است و به عنوان سرباز کوچک این کشور برای موفقیت کشورم هرچه در توان دارم به کار می‌بندم.
,
استکی در پایان خاطرنشان کرد: بحث ورزش از سیاست جداست و ما تنها باید به وظیفه خود تحت عنوان یک ایرانی عمل کنیم و پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. امیدوارم شیربچه‌های بوکس ایران با درخشش در رقابت‌های پیش رو علاوه بر جبران زحمات مسئولان ورزش کشور، باعث خرسندی مردم و برافراشته شدن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان شوند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه