اخبار داغ

سرمربیان ماشین‌سازی و سایپا چه گفتند؟

اکبرپور: گل‌هایی را می‌خوریم که خوردن آنها در لیگ برتر هنر است/ کمال‌وند: فکرش را نمی‌کردم که برنده نشویم

اکبرپور: گل‌هایی را می‌خوریم که خوردن آنها در لیگ برتر هنر است/ کمال‌وند: فکرش را نمی‌کردم که برنده نشویم
سرمربیان دو تیم سایپا و ماشین‌سازی پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین سازی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: همانطور که دیدید این مسابقه برای ما و آنها 6 امتیازی بود و ما خوب شروع کردیم و گل هم زدیم و چند موقعیت هم داشتیم که متاسفانه نشد. اگر آنها گل می‌شد، نیمه اول کار را تمام می‌کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: متاسفانه گل‌هایی را می‌خوریم که خوردن این گلها در لیگ برتر هنر است. توپ های ساده ای که وارد دروازه ما می‌شود. با این شرایط از بچه‌های خودمان راضی هستیم.
,
 
,
سرمربی ماشین سازی در مورد اینکه تیم‌تان در خط حمله مشکل دارد، گفت: داشته‌های ما همین است و نمی توانیم بازیکن دیگری را جذب کنیم. سعی کردیم در این مدت آنها را از لحاظ فنی ارتقا دهیم تا گل‌های بیشتری بزنیم. در مجموع دستمان خالی است و اگر از ابتدا خوب بسته می‌شد، شرایط الان طور دیگری بود. باید کم کم بسازیم و جلو برویم.
,
 
,
اکبرپور گفت: بازیکنان ما اصلا خودشان را باور نمی‌کنند که می‌توانند از حریف عبور کنند و گل بزنند. امیدوارم بچه‌ها به خود باوری برسند.
,
 
,
*کمالوند: سه امتیاز از دست سایپا درآمد
, *کمالوند: سه امتیاز از دست سایپا درآمد,
 
,
فراز کمالوند سرمربی سایپا پس از تساوی 2 بر 2 سایپا مقابل ماشین سازی اظهار داشت: خوشحالم که این سعادت را داشتیم که در یکی دو ماه اخیر دو بار به تبریز آمدم و این ورزشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است. بازی که کردیم مستحق کسب ۳ امتیاز بودیم، اما بازیکن جوان ما یک اشتباه کرد و اخراج شد اگر این اتفاق نمی‌افتاد سه امتیاز را می‌گرفتیم. ۳ جلسه تمرین کردیم و در آینده بهتر می‌شویم.
,
 
,
وی در مورد اینکه تیم‌های او هجومی بازی می‌کنند، گفت: ما در 20 بازی گذشته 10 گل زده بودیم و امروز 2 گل زدیم. که این نوید این را می‌دهد که مهاجمان تلاش بیشتری می‌کنند.
,
 
,
سرمربی سایپا تاکید کرد: در این بازی سه امتیاز از دست ما درآمد. اگر بازیکن جوان ما کم تجرگی نمی کرد، می‌توانستیم پیروز شویم. من اصلا فکرش را نمی‌کردم که بازی را نبریم.
,
 
,
کمالوند در خصوص ماشین سازی گفت: آنها در این مسابقه واقعا خوب و پرنشاط بازی کردند و خواهشم این است که در مسابقات بعدی هم با تمام توان بازی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه