اخبار داغ

مربیان فولاد و گل‌گهر چه گفتند؟

نکونام: هیچ زوری نداریم و تمکین می‌کنیم/ الهویی: برای بردن دست به هر کاری نمی‌زنیم

نکونام: هیچ زوری نداریم و تمکین می‌کنیم/ الهویی: برای بردن دست به هر کاری نمی‌زنیم
مربیان تیم‌های فولاد و گل‎گهر پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد بعد از دیدار با گل گهر که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: در نبود ۷ بازیکن‌مان کار سختی داشتیم. گل‌گهر تیم قابل احترامی است و خوشحالیم که توانستیم تیم خوبی راس  شکست دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانیم هیچ تیمی نتوانسته بود مثل ما آنها را تحت فشار بگذارد. از لحاظ فوتبالی تیم برتر میدان بودیم ولی ۲ موقعیت به آنها دادیم. در برخی از زمان‌های بازی تیم حریف با 6 بازیکن دفاع می‌کرد ولی برد خوبی به دست آوردیم.
,
 
,
نکونام اظهار داشت: تا روزی که من هستم، همه تلاش می‌کنیم. با کرونا و مصدومیت درگیر هستیم ولی خوشحالم که با همه وجود تلاش می‌کنیم.
,
 
,
سرمربی فولاد، درباره فشردگی مسابقات، عنوان کرد: بازی‌های تیم ملی پیش‌رو است و نمی‌توان کاری کرد و سازمان لیگ زحمت می‌کشد. چیزی که جالب است اینکه ما از عربستان نامه زدیم که بازی‌مان فقط یک روز عقب بیفتد اما صراحتا گفتند که نمی‌شود ولی برای دو باشگاه دیگر این اتفاق افتاد
,
 
,
وی افزود: فقط یک بار با ما همکاری شد که همین بازی ما مقابل گل‌گهر بود که لغو شده بود. در دور رفت سه هفته پشت سر هم در خارج از خانه بازی کردیم ولی الان طوری برنامه ریزی می‌کنند که دو بازی پشت سر هم در خانه بازی نداشته باشیم. با این پنجره بسته و مصدوم و کرونا و حضور در سه جام شرایط خاصی داریم ولی تا روز آخر برای فولاد تلاش می‌کنیم. برخی تیم‌ها آنقدر بازیکن دارند که بازیکنانشان را بازی نمی‌دهند اما ما بازیکنی برای فرستادن به زمین نداریم.
,
 
,
*الهویی: برای کسب امتیاز به هر کاری دست نمی‌زنیم
, *الهویی: برای کسب امتیاز به هر کاری دست نمی‌زنیم,
 
,
سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر بعد از شکست یک بر  صفر تیمش  مقابل فولاد اظهار داشت: به تیم فوتبال فولاد پیروزی در بازی امشب را تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. در نیمه دوم اما یک بازی یکطرفه را شاهد بودیم که شرایط خاص خودش را داشت. البته ما از کادر داوری گله‌مند هستیم که اجازه دادند بازی به این سمت که فولادی‌ها نیمی از وقت نیمه دوم را تلف کردند و فوتبال در جریان نبود.
,
 
,
وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم که تیم گل‌گهر در دومین سال حضورش در لیگ برتر به جایی رسیده که در خانه یک تیم پرمهره و پرهزینه مثل فولاد، تیم حریف را با تمام سوابقش تحت فشار گذاشت و کاری کرد که از روی زمین، نیمکت و سکو فریاد می‌زدند که بازیکن‌شان به زمین بیفتد تا بازی را از جریان بیفتد.
,
 
,
مربی تیم فوتبال گل‌گهر خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالیم که گل‌گهر چنین کیفیتی را در زمین حریف ارائه کرده و به آینده‌مان امیدواریم. آن چیزی باید نگرا‌ن‌کننده باشد که برای کسب امتیاز به هر چیزی دست بزنیم. خیلی خوشحالیم که برای کسب امتیاز از اصول‌مان دور نمی‌شویم و نماینده خوبی برای استان کرمان هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه