اخبار داغ

مخالفت پیروانی با پیشنهاد سپاهانی‌ها

مخالفت پیروانی با پیشنهاد سپاهانی‌ها
افشین پیروانی با پیشنهاد باشگاه سپاهان مخالفت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر، شنبه شب از ساعت ۲۱ در هتل عباسی به ریاست امیر داوودزاده، ناظر مسابقه برگزار شد. افشین پیروانی، کاوه اسماعیلی و علیرضا اشرف در این جلسه به نمایندگی از پرسپولیس، امیرحسین روشنک، ناظر ویژه سازمان لیگ و حسین نجاتی ناظر داوری همراه با نمایندگان تیم فوتبال سپاهان و عوامل برگزاری مسابقه از دیگر حاضران در این نشست بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر، شنبه شب از ساعت ۲۱ در هتل عباسی به ریاست امیر داوودزاده، ناظر مسابقه برگزار شد. افشین پیروانی، کاوه اسماعیلی و علیرضا اشرف در این جلسه به نمایندگی از پرسپولیس، امیرحسین روشنک، ناظر ویژه سازمان لیگ و حسین نجاتی ناظر داوری همراه با نمایندگان تیم فوتبال سپاهان و عوامل برگزاری مسابقه از دیگر حاضران در این نشست بودند.,
, 

در این جلسه مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس با لباس قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه‌بان و تیم سپاهان با لباس زرد برای بازیکنان و طوسی برای دروازه‌بان در زمین حضور پیدا کنند.

,

در این نشست مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با درخواستی که از قبل مسوولان باشگاه سپاهان برای تقدیر از چند تن از بازیکنان و مربیان پرسپولیس مطرح کرده بودند، مخالفت کرد.

,

 

,

افشین پیروانی همچنین موکدا از نمایندگان سازمان لیگ و عوامل برگزاری مسابقه خواست قانون حضور فقط ۶ میهمان ویژه برای میزبان و ۴ میهمان ویژه برای میهمان، همان‌طور که در تهران با دقت و حساسیت دنبال می‌شود و از حضور افراد خارج از پروتکل در ورزشگاه، جلوگیری می‌گردد، در این بازی هم اجرا شود.

,

 

,

همچنین مقرر شد، تیم‌ها برای این که با ترافیک قبل از افطار برخورد نکنند، زودتر از زمان معمول، هتل را قصد ورزشگاه ترک کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه