اخبار داغ

مهینی: مشکلات فوتبال بانوان را به رئیس فدراسیون گزارش کرده‌ایم/ آیندۀ تیم‌های بانوان منوط به فعالیت در رده‌های پایه است

مهینی: مشکلات فوتبال بانوان را به رئیس فدراسیون گزارش کرده‌ایم/ آیندۀ تیم‌های بانوان منوط به فعالیت در رده‌های پایه است
سرمربی تیم فوتبال بانوان نوجوانان گفت: اگر باشگاههای لیگ برتر یا دسته اول در رده های پایه تیمداری کنند، فوتبال بانوان در چند سال آینده در مسیر رشد و موفقیت خوبی قرار می‎‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شادی مهینی پس از نشست امروز خود با رئیس فدراسیون فوتبال و ارائه گزارش برنامه های تیم فوتبال نوجوانان جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار داشت: در این نشست در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان و بررسی برنامه های آماده سازی این تیم به بحث وتبادل پرداختیم. یکی از مهمترین نیازی که کادر فنی برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا دارد حضور مدیرفنی، مربی دروازبانان و بدنساز است که این موارد را به رئیس فدراسیون فوتبال گزارش دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم فوتبال بانوان نوجوانان گفت: یکی از مشکلات ما فعالیت نکردن تیم ها در بخش پایه است. اگر باشگاههای لیگ برتر یا دسته اول در رده های پایه تیمداری کنند، فوتبال بانوان در چند سال آینده در مسیر رشد و موفقیت خوبی قرار می‎گیرد. ضمن اینکه ایجاد پایگاه های استعدادیابی و فعالیت در زمینه بر عهده استانها و شهرستانها خواهد بود تا از این پس شاهد روند رو به رشد در بخش بانوان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه