اخبار داغ

نوسازی تجهیزات آکادمی تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد/ درخواست صدیقی برای حمایت از کوراش

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد/ درخواست صدیقی برای حمایت از کوراش
هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست رئیس کمیته و حضور رئیس فدراسیون ووشو در سالن استاد فارسی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا و امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و سید واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم های مختلف المپیکی و برنامه های اردویی و نحوه آماده سازی آنها و حمایت های لازم از فدراسیون های المپیکی پرداخته شد.

,

 سپس صالحی امیری ابراز داشت: کلیه تعهدات به فدراسیون های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون ها، پرداخت بورسیه ها و حقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان  نگرانی  نداشته باشند.

,

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازیهای المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم  تامین خواهد شد. همچنین نوسازی تجهیزات  تخصصی  آکادمی ملی المپیک نیز در سالجاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد.

,

سپس سیدواعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی گزارشی در خصوص فعالیت های این کمیسیون ارائه کرد و پیشنهاد ایشان جهت برگزاری جشنواره آثار مکتوب روانشناسی کاربردی ورزشی و انجام حمایت های مادی و معنوی لازم در این زمینه  مورد تصویب قرار گرفت.

,

همچنین در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مهمان دیگر نشست هیات اجرایی امروز کمیته ملی المپیک بود که وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرا اعلام نمود با توجه به حضور رشته کوراش در این فدراسیون  خواستار حمایت های  بیشتر از این رشته مدال آور در بازیهای آسیایی و رقابت های بین الملی شد.

,

در خاتمه نشست پیشنهادات و درخواست های واصله ازسوی برخی از فدراسیون ها مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی واقع گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه