اخبار داغ

دسته گل غیرمنتظره برای سرمربی تیم ملی والیبال/ آلکنو: اصلا انتظارش را نداشتم

دسته گل غیرمنتظره برای سرمربی تیم ملی والیبال/ آلکنو: اصلا انتظارش را نداشتم
ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در آغاز تمرین عصر یکشنبه تیم ملی با دریافت دسته‌گلی از سوی فدراسیون والیبال ایران به پاس روز پیروزی روسیه بر آلمان نازی شگفت‌زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز نهم ماه می از جمله روزهای مهم ملی و تعطیل رسمی در کشور روسیه است که به مناسبت پیروزی ارتش اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی که منجر به عقب‌نشینی نازی‌ها و چندی بعد پایان جنگ جهانی دوم شد، به «روز پیروزی» نامگذاری شده و به همین مناسبت در سراسر روسیه جشن‌های مردمی برپا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در تمرین عصرگاهی یکشنبه تیم ملی والیبال مردان ایران، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی پیش از آنکه ولادیمیر آلکنو سوت آغاز تمرین را بزند، با اهدای دسته‌گلی از سوی فدراسیون والیبال به سرمربی روس تیم ملی، سالروز 76 سالگی این واقعه مهم ملی روسیه را به آلکنو تبریک گفت.
,
 
,
 
,
آلکنو که از دریافت دسته‌گل شوکه شده بود، در جملات کوتاهی ضمن تشکر ویژه از فدراسیون والیبال ایران گفت: من واقعا از این کار شما شگفت‌زده شدم. اصلا انتظارش را نداشتم. این روز بسیار مهمی برای ما مردم روسیه است. در کشور من خانواده‌ای پیدا نمی‌شود که داغدار آن جنگ نباشد. به همین خاطر روز پیروزی برای ما اهمیت فراوانی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه