اخبار داغ

دیدار رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای

دیدار رییس سازمان تربیت بدنی ارتش با سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای
رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساختمان شماره 2 فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، امیرسرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش، عصر امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 1400 ضمن حضور در فدراسیون با باران چشمه سرپرست فدراسیون دیدار نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس در این دیدار طرفین به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای پرداختند.
,
در این دیدار توسط امیر فولادی گزارشی از فعالیت های مرتبط با توسعه ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ پهلوانی در تربیت بدنی ارتش ارائه گردید.
,
پس از ارائه این گزارش باران چشمه نیز در خصوص برنامه های آینده فدراسیون مطالبی را ایراد نمود و سپس طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و سیاست های فدراسیون گفتگو نمودند.
,
بهره مندی از ظرفیت و توانایی های نهادهای مختلف در جهت پیشبرد اهداف ورزش زورخانه ای که توسعه این ورزش ملی از تاکیدات مقام معظم رهبری نیر می باشد، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و... از مهمترین مباحث این نشست بود.
,
در پایان این نشست مهرعلی باران چشمه ضمن تشکر از حضور امیر فولادی در این فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همواره بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه