اخبار داغ

تمجید IPC از عملکرد قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران

تمجید IPC از عملکرد قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران
سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک با تمجید از ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران نوشت: «روح‌الله رستمی» با شکست رکورد جهان خود را در کانون توجه قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جام جهانی پاراوزنه‌برداری که از پنجشنبه گذشته آغاز شده بود، روز گذشته (شنبه) به پایان رسید.  از ایران ۶ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند که نتیجه تلاش آنها ۵ طلا و یک نقره بود. «امیر جعفری»، «حامد صلحی‌پور»، «روح‌الله رستمی»، «سامان رضی» و «منصور پورمیرزایی» صاحب مدال طلا شدند و «نادر مرادی» نقره گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،«روح‌الله رستمی» در حالی قهرمان شد که توانست رکورد جهان در دسته ۸۰ کیلوگرم را یک کیلوگرم ارتقا دهد.
,
 
,
سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این خصوص نوشت: رستمی با مهار وزنه ۱۴۲ کیلوگرمی و شکست رکورد دنیا، کانون توجهات را به خود جلب کرد. دارنده مدال نقره پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان حال حاضر جهان با مهار این وزنه موفق شد از مرز ۲۴۰ کیلوگرم که هموطنش «مجید فرزین»  در پارالمپیک ریو ثبت کرده بود، عبور کند. ‌ 
,
 
,
همچنین در خصوص «سامان رضی» در دسته ۱۰۷ کیلوگرم نیز آمده است: رضی پس از اطمینان از کسب مدال طلا، تلاش کرد که رکورد جهان  را بشکند، اما نتوانست شاهکار رستمی را تکرار کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه