اخبار داغ

استقلال صفر - ذوب‌آهن ۲؛

لیگ برتر فوتبال| شکست تلخ آبی‌ها پیش از شهرآورد/ فرودِ فرهاد بدون فراز!

لیگ برتر فوتبال| شکست تلخ آبی‌ها پیش از شهرآورد/ فرودِ فرهاد بدون فراز!
دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن با پیروزی گاندوهای اصفهانی خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۲:۱۵ در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس درنهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ذوبی‌ها خیلی زود با غفلت خط دفاعی تیم استقلال و روی یک ضربه ایستگاهی به گل پیروزی رسیدند تا کار برای شاگردان فرهاد مجیدی از همان ابتدا سخت شود.

,

آبی‌ها تلاش زیادی برای جبران گل خورده از خود نشان دادند و بارها تا گشودن دروازه گاندوها نیز پیش رفتند اما در نیمه نخست دیگر هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

,

نیمه دوم هم با حملات نسبی شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود اما درخشش ادامه‌دار شهاب گردان مانع از تساوی بازی می‌شد. روی یک اشتباه دیگر از مدافع تیم استقلال نیز برای بار دوم دروازه تیم استقلال باز شد تا رؤیای آبی‌ها نقش برآب شود.

,

استقلال با این شکست یهترین موقعیت برای افزایش روحیه پیش از شهرآورد را از دست داد تا به‌عنوان تیم شکست خورده پا به دربی عصر جمعه بگذارد.

,

هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر - یکشنبه ۱۹/۰۲/۱۴۰۰ - ساعت: ۲۲:۱۵
استادیوم: آزادی تهران - بدون تماشاگر
داور: رضا عادل - کمک ها: محمدرضا منصوری، مهدی الوندی - داور چهارم: امیر ایار - ناظر داوری: محسن ترکی

,
,
,

استقلال صفر
گل: -

, استقلال صفر, استقلال صفر,
,

ذوب‌آهن ۲
گل: وحید محمدزاد ه(۶) - میلاد جهانی (۶۰)

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی و آرش رضاوند.
ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، محمدعلی کاظمی، سینا اسدبیگی، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست.

, ذوب‌آهن ۲, ذوب‌آهن ۲,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه