اخبار داغ

دبیر هیات فوتبال استان زنجان خبر داد؛

زمان نامعلوم مجمع انتخابات هیات فوتبال زنجان/ اصفهانیان کماکان رئیس می‌ماند

زمان نامعلوم مجمع انتخابات هیات فوتبال زنجان/ اصفهانیان کماکان رئیس می‌ماند
دبیر هیات فوتبال استان زنجان با اشاره به لغو برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات برای دومین بار گفت: زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات به نظر فدراسیون بستگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان قرار بود که در اواخر سال آینده برگزار شود اما به 22 فروردین‌ماه سال جاری موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برگزاری مجمع در فروردین‌ماه از سوی ستاد کرونا لغو شد، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که مجوز برگزاری مجمع نیز اخذ شده بود اما ستاد کرونا استان، مجوز برگزاری را نداد.

,

ناصحی با بیان اینکه زمان بعدی مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان 18 اردیبهشت تعیین شده بود، افزود: علی‌رغم اخذ مجوز و آمادگی استان این تاریخ نیز از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

,

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان هر لحظه آمادگی برگزاری مجمع را دارد، گفت: زمان جدید برگزاری مجمع به اعلام نظر فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

,

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در کشور بحرین در خردادماه خاطرنشان کرد: شواهد نشان می‌دهد که برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان به بعد از پایان رقابت‌های مقدماتی یعنی اواخر خرداد و یا اوایل تیرماه موکول شود هرچند همه چیز به نظر فدراسیون بستگی دارد.

,

ناصحی با تاکید بر اینکه هر لحظه آمادگی برگزاری مجمع را داریم، اظهار داشت: با این وجود منتظر اعلام برنامه جدید از سوی فدراسیون خواهیم بود.

,

دبیر هیات فوتبال استان زنجان در خصوص وضعیت ریاست این هیات تا زمان برگزاری مجمع گفت: طبق اساسنامه فدراسیون، رئیس سابق هیات تا زمان برگزاری مجمع انتخابات در سِمت خود باقی خواهد ماند.

,

وی افزود: شاید آئین‌نامه و قوانین فدراسیون‌های دیگر چنین نباشد اما در اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده که تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس سابق هیات فوتبال استان بر مَسند خود باقی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه