اخبار داغ

بانوان تیم ملی تکواندو تجربۀ خوبی دارند و به کسب سهمیۀ آن‌ها امیدواریم؛

فرهادیان: ارتباط‌مان با ساعی قطع نشده و او از دوستان نزدیک ماست/ هادی‌پور برای غلبه بر استرس مصدومیت راهی بیروت می‌شود

فرهادیان: ارتباط‌مان با ساعی قطع نشده و او از دوستان نزدیک ماست/ هادی‌پور برای غلبه بر استرس مصدومیت راهی بیروت می‌شود
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تکواندو گفت: آرمین هادی‌پور برای آمادگی هرچه بالاتر و غلبه بر استرس و اضطراب ناشی از مصدومیت دشواری که داشته، در رقابت‌های بیروت حضور خواهد داشت.
[

آرش فرهادیان، مدیر تیم‌های ملی تکواندو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون حضور آرمین هادی‌پور در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا به‌رغم مصدومیت، اظهار داشت: سرمربی تیم ملی هم قطعاً بیش‌تر از ما دغدغه درخشش باصلابت و مقتدرانه هادی‌پور در رویداد المپیک ۲۰۲۰ را دارد اما اهمیت حضور هادی‌پور در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا برای آماده‌سازی هرچه بیش‌تر وی جهت نمایش بهتر در توکیو بوده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: آقای عسگری ضمن جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و سایر اعضا توانستند قانع‌مان کنند که هادی‌پور برای غلبه بر استرس و اضطراب ناشی از مصدومیت دشواری که داشته، در رقابت‌های بیروت حضور داشته باشد و از این رو برای درخشش در آوردگاه المپیک آمادگی بیش‌تری کسب کند.
,
 
,
آرمین هادی پور مدال برنز گرفت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr  News Agency
, آرمین هادی پور مدال برنز گرفت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr  News Agency,
 
,
وی درباره نقش کمیتۀ فنی فدراسیون تکواندو در تعیین اعضای دعوت شده به اردوی تیم ملی عنوان کرد: این کمیته متشکل از اعضای فنی هم هست اما تمام وظایف‌اش محدود به مسائل فنی نیست و بیش‌تر در مسائل راهبردی و کلان نقش دارد. یکی از مباحث در نشست‌های این کمیته همیشه درباره مسائل مربوط به تیم‌های ملی بوده اما موارد دیگری نظیر موضوعات راهبری، مدیریتی و امثالهم هم مدنظر است.
,
 
,
فرهادیان هم‌چنین افزود: کمیتۀ فنی بنابراین مستقیماً نقشی در تعیین نفرات ملی‌پوش تکواندوی کشورمان نداشته اما سیاست‌های کلی و خط‌مشی کلان توسط اعضای کمیته بیان شده و مسائل ریزتر و جزئیات نیز در حیطه اختیارات کادرفنی‌ست.
,
 
,
مدیر تیم‌های ملی تکواندو درخصوص حضور بانوان تکواندوکار ایرانی در رقابت‌های گزینشی المپیک بیان داشت: بانوانی که انتخاب شده‌اند به‌رغم جوانی، تجربه خوبی دارند. مهلا مؤمن‌زاده نایب‌قهرمان جهان بوده و ناهید کیانی هم عنوان‌دار است. وقتی ورزشکاری با نظر مستقیم کادرفنی تیم ملی تکواندو انتخاب شده، مورد حمایت فدراسیون خواهد بود تا ان‌شاالله سهمیه توکیو را برای‌مان به ارمغان بیاورند.
,
 
,
, ,
 
,
وی در تشریح شرایط آمادگی ملی‌پوشان تکواندو خاطرنشان کرد: بچه‌ها از لحاظ روانی و فنی در شرایط خوبی قرار دارند و ما هم سال شلوغی را خواهیم داشت. پس از رقابت‌های کسب سهمیه و قهرمانی آسیا، در المپیک و پارالمپیک حاضر هستیم و درنهایت هم که مسابقات قهرمانی جهان در پیش خواهد بود.
,
 
,
فرهادیان درمورد جدایی هادی ساعی از فدراسیون تکواندو اذعان داشت: حاشیه‌‎ای در این‌باره پیش نیامد و ساعی از افتخارات تکواندو و ورزش کشور ماست که برای ما قابل احترام است. ارتباط او با ما هنوز قطع نشده و وی از دوستان نزدیک ماست. بنابه اختلاف‌نظرهایی شخصی با کادرفنی، ساعی تصمیم گرفت که در برهه زمانی فعلی مستقیماً کنار تیم ملی نباشد اما همیشه از این سرمایه گران‌بها استفاده می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه