اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

دومین نشست فنی کمیته مرشدان برگزار شد/ کمیته مسابقات تشکیل جلسه داد

دومین نشست فنی کمیته مرشدان برگزار شد/ کمیته مسابقات تشکیل جلسه داد
دومین نشست فنی کمیته مرشدان و نشست کمیته مسابقات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی،  دومین نشست هم اندیشی فنی کمیته مرشدان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این نشست تخصصی روز دوشنبه 20 فروردین ماه سال 1400 در  ساختمان شماره 2 فدراسیون برگزار گردید که در آن مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون و نخبگان مرشدی کشور آقایان فریبرز نوروزی (کردستان)، مهدی تمولی (البرز)، سیروان نوروزی (تهران)، امیر کمالی (مازندران)، امیر فردی (قم)، علیرضا حجتی (یزد)، منوچهر آشوری (اصفهان)، امیرهوشنگ محمداصفهانی (تهران)، علی ناری (تهران) و مهدی یدالهی (همدان) نیز در این جلسه حضور داشتند.

,

بر همین اساس در این نشست پیرو مباحث جلسه پیشین، پیرامون آیین نامه ها، قوانین و مقررات، رقابت های مرشدی، چگونگی انتخاب مرشد برای تیم ملی، بررسی چالش های رتبه بندی مرشدان کشور، بررسی عملکرد و نقاط ضعف و قوت کمیته مرشدان در سالهای گذشته و ... بحث و تبادل نظر گردید.

,

در حاشیه این نشست، نصراله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که خود از مرشدان رتبه 8 کشور می باشد، در جمع نخبگان مرشدی کشور قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که با تلاش، همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همواره بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.

,

*کمیته مسابقات تشکیل جلسه داد

, *کمیته مسابقات تشکیل جلسه داد,

کمیته مسابقات فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نخستین نشست سال 1400 رو جهت هماهنگی رقابت ها و رویدادهای ملی در پیش رو را برگزار کرد.

,

جلسه کمیته مسابقات این فدراسیون با حضور مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون، مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون، ابوالفضل خسته بند رییس کمیته مسابقات فدراسیون، سیدحسن سبزواری رییس کمیته فنی فدراسیون، حسین غرقی سرپرست تیم های ملی فدراسیون، حمید یاری مسوول کمیته کشتی پهلوانی فدراسیون، هادی رفیعی عضو کمیته مسابقات فدراسیون، عباس قنبری سرپرست زورخانه ملی شهید فهمیده تهران و تنی چند از پرسنل فدراسیون برگزار شد.

,

در این جلسه در خصوص مسائل اجرایی مسابقات انتخابی تیم ملی و تعیین پهلوان سال 1400بحث و تبادل نظر شد.

,

در این نشست مقرر گردید تا با برنامه ریزی های مناسب نسبت به فراهم کردن برگزاری باشکوه رقابت ها و رویدادهای در پیش روی فدراسیون اقدامات لازم به عمل آید.

,

باران چشمه در سخنانی اظهار داشت: برگزاری رویدادهای فدراسیون در سطح و کیفیتی عالی را مد نظر داریم و برای رسیدن به این مهم هماهنگی بدنه فدراسیون و همکارانمان در هیات های استانی را می طلبد که با یک مشارکت همگانی دور از دسترس نخواهد بود که در گام های اول خود ثابت کنیم که این رشته اصیل و کهن حق این را دارد که جایگاهش نسبت به گذشته ارتقاء یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه