اخبار داغ

در ۴ سال گذشته اتفاقات مثبت زیادی در ژیمناستیک ایران رخ داده

شیخ‌احمدی: در گذشته سهمیه المپیک برای ژیمناستیک آرزو محسوب می شد/ اگر با کرونا مواجه نمی‌شدیم، سهمیه توکیو قطعی بود

شیخ‌احمدی: در گذشته سهمیه المپیک برای ژیمناستیک آرزو محسوب می شد/ اگر با کرونا مواجه نمی‌شدیم، سهمیه توکیو قطعی بود
مربی و داور ژیمناستیک هنری ایران گفت: سهمیه المپیک صحبت می‌شد بسیاری این مسئله را برای ژیمناستیک ایران یک آرزو می‌دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک سیدامید شیخ احمدی مربی و داور ژیمناستیک هنری ایران در خصوص عملکرد این فدراسیون در ۴ سال گذشته اظهار داشت: در این مدت تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی انجام شد و افتخارات چشمگیری به دست آمد. برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و همینطور برگزاری لیگ در همه شاخه‌ها آن هم در شرایط سخت مالی که به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان ایجاد شده بود یکی از مهمترین اقدامات فدراسیون ژیمناستیک در ۴ سال گذشته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برگزاری اردو‌های هدفمند و منظم تیم‌های ملی در شاخه‌های مختلف و کسب ۶۰ مدال رنگارنگ در میادین آسیایی و جهانی از دیگر افتخارات فدراسیون فعلی است. تلاش برای کسب سهمیه المپیک هم بسیار مهم و اررشمند بود. زمانی اگر درباره سهمیه المپیک صحبت می‌شد بسیاری این مسئله را برای ژیمناستیک ایران یک آرزو می‌دانستند و کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که تا این اندازه به سهمیه المپیک نزدیک شویم؛ اما فدراسیون ژیمناستیک، ملی‌پوشان هنری را به اکثر مسابقات کسب سهمیه اعزام کرد و اگر با معضل کرونا مواجه نمی‌شدیم، کسب سهمیه المپیک قطعی بود.

,

مربی و داور ژیمناستیک هنری ایران تصریح کرد: افزایش ۱۰۰ هزار نفری جامعه ژیمناستیک بار‌ها توسط مسئولان وزارت ورزش مورد تقدیر قرار گرفت. اخذ حسابرسی مقبول در ۳ سال متوالی هم از دیگر دستاورد‌های فدراسیون فعلی است و این مسئله شفافیت مالی فدراسیون ژیمناستیک را نشان می‌دهد. اخذ ۳ تشویق نامه از فدراسیون جهانی که به خاطر تلاش‌ها و دستاورد‌های ژیمناستیک ایران در طول ۴ سال گذشته بود مایه مباهات و افتخار است. برگزاری کلاس‌های مختلف در تمام شاخه‌ها و به خصوص برگزاری کلاس‌های درجه یک هنری پس از ۱۰ سال، اتفاق بسیار مهمی برای ژیمناستیک ایران بود.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در ۴ سال گذشته اتفاقات مثبت زیادی در ژیمناستیک ایران رخ داده و هر کدام از آن‌ها نتیجه روز‌ها تلاش و ممارست مسئولان فدراسیون ژیمناستیک است که بدون هیچ چشمداشتی انجام دادند. کارنامه فدراسیون ژیمناستیک در ۴ سال گذشته بسیار درخشان بود و امیدوارم این تلاش‌ها و موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد تا ژیمناستیک ایران بتواند به بالاترین مدارج دست پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه