اخبار داغ

بازندۀ همیشگی انتخابات‌های ورزشی در فدراسیون جدید؛

مدیرعامل اخراجی سراغ یک فدراسیون دیگر رفت/ سعادتمند و سودای کرسی ریاست؛ قسمت nاُم!

مدیرعامل اخراجی سراغ یک فدراسیون دیگر رفت/ سعادتمند و سودای کرسی ریاست؛ قسمت nاُم!
مدیرعامل پیشین و برکنارشدۀ باشگاه استقلال برای نامزدی در فدراسیون ژیمناستیک اقدام کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون‌ ژیمناستیک از ۷ اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه داشت. احمد سعادتمند که سابقه شکست در انتخابات چند فدراسیون شامل اسکی، وزنه‌برداری، هندبال و والیبال را داشته، در این انتخابات هم برای اخذ کرسی ریاست کاندیدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بهمن ۱۳۹۷ سعادتمند به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال برگزیده شد و سپس به ریاست هیئت مدیره استقلال نیز رسید اما تنها ۴ ماه بعد از حضور در این پست در خرداد ۱۳۹۸ از سمتش استعفا داد. سال بعد و در ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در پی استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت سرپرستی استقلال سعادتمند به عنوان مدیر جدید استقلال منصوب شد اما او در ۹ مهر ۱۳۹۹ توسط هیئت مدیره استقلال از سمتش بر کنار شد.

,

البته قطعی شدن حضور وی در کارزار انتخاباتی فدراسیون المپیکی ژیمناستیک تقریباً از چند روز پیش مشخص شده بود و وی پیش از این در فدراسیون‌های تنیس روی میز، بوکس و اسکی به‌عنوان سرپرست و مدتی را نیز به عنوان مدیر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان سابقه کار داشته اما عمل‌کرد او در باشگاه استقلال چنان مشعشع بوده که وی هرگز به کرسی پیشین خود در وزارت ورزش و جوانان بازنگشت.

,

با ثبت نام زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فعلی فدراسیون، تاکنون ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ژیمناستیک ثبت نام کرده‌اند و عصر امروز مهلت ثبت نام به پایان می‌رسد. بنا به دلایلی هم این احتمال وجود دارد که انتخابات این فدراسیون قبل از المپیک توکیو برگزار شود!

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه