اخبار داغ

برگزاری مراسم معارفه در جلسه شورای مدیران

مسجدی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون جانبازان و معلولین شد

مسجدی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون جانبازان و معلولین شد
جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه، با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر، مشاوران و  مدیران فدراسیون تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای جلسه اسبقیان پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و بیان کرد: امیدوارم طاعات و عبادت های این ماه توشه ای برای ادامه مسیرمان باشد.

,

وی در ادامه کسب مدال های خوشرنگ و رکوردشکنی تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جام جهانی تایلند را تبریک گفت و اظهار داشت: این موفقیت برای ما بسیار ارزشمند است چرا که در فاصله زمانی کمی تا شروع پارالمپیک توکیو قرار داریم و این افتخارآفرینی باعث افزایش انگیزه ورزشکاران کاروان می شود.

,

رئیس فدراسیون افزود: در رقابت های پارالمپیک همیشه کاروان ایران افتخارآفرین بوده است و ما اکنون باید تلاش کنیم تا با حفظ روحیه و انگیزه در بین ورزشکاران این روند موفقیت در توکیو حفظ شود.

,

اسبقیان ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از فدراسیون، عنوان کرد: اکنون شرایط خوبی در اردوها حاکم است و ملی پوشان در آرامش تمرینات خود را پیگیری می کنند. باید تلاش کنیم با تدبیر و برنامه ریزی این روند تا پایان مسابقات پارالمپیک تداوم داشته باشد تا در توکیو شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

,

در ادامه جلسه، حمیدی گزارشی از رقابت های جام جهانی وزنه برداری تایلند و افتخار آفرینی ملی پوش ارائه کرد. همچنین به بیان وضعیت برگزاری اردوهای امادگی تیم های ملی در تهران، جزیره کیش و خراسان رضوی پرداخت و به برنامه های فدراسیون در خصوص اردوهای آماده سازی رده جوانان برای بازی های پاراآسیایی بحرین اشاره کرد.

,

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

,

در پایان جلسه اسبقیان ضمن معارفه محمداسد مسجدی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون، با آرزوی توفیق در امور محوله، حکم وی را اهدا کرد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه