اخبار داغ

خرداد و تیر داغ در وزارت ورزش و جوانان؛

خسروی: انتخابات ۶ فدراسیون ورزشی تا پایان دولت دوازدهم برگزار می‌شود/ مجامع سالیانه پیش از تیرماه به‌اتمام می‌رسد

خسروی: انتخابات ۶ فدراسیون ورزشی تا پایان دولت دوازدهم برگزار می‌شود/ مجامع سالیانه پیش از تیرماه به‌اتمام می‌رسد
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: شش فدراسیونی که قرار است مجامع آنها نیز تا پایان دولت انجام شود، در همان روز برگزاری انتخابات و در نوبت عصر مجامع سالیانه آنها هم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: انتخابات سه فدراسیون شطرنج، دوچرخه‌سواری و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خردادماه و انتخابات فدراسیون‌های اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک هم در تیرماه برگزار می‌شود و هر شش فدراسیون تعیین تکلیف می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اهمیت مجامع سالیانه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مجامع عمومی سالیانه فدراسیون‌ها در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی‌های لازم برای انجام آن تحقق یافته است و از شنبه ٢٥ اردیبهشت ماه مجامع سالیانه را آغاز می‌کنیم و تا پایان تیرماه و قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم به پایان می‌رسانیم.
,
 
,
وی ادامه داد : مجامع سالیانه با هدف حسابرسی، گزارش بازرسی و خزانه دار فدراسیون از سال ٩٩ و تصویب تقویم سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و شش فدراسیونی که قرار است مجامع آنها نیز تا پایان دولت انجام شود، در همان روز برگزاری انتخابات و در نوبت عصر مجامع سالیانه آنها هم برگزار می‌شود.
,
 
,
علیرضا خسروی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است هدف ما حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای است و در این بین به فدراسیون‌ها ابلاغ کردیم که از تمامی ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان خود که از گروه‌های مرجع در جامعه محسوب می‌شوند، ضمن حضور در انتخابات مردم را هم مثل گذشته برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه