اخبار داغ

قاضی‌زاده هاشمی در جمع جوانان مطالبه‌گر جریان گام دوم انقلاب مطرح کرد؛

مدل اهرام‌ثلاثه برای اصلاح مدیریت در قوه مجریه/شناسایی ۷۰۰۰ نیروی جوان برای مدیریت میانی

مدل اهرام‌ثلاثه برای اصلاح مدیریت در قوه مجریه/شناسایی ۷۰۰۰ نیروی جوان برای مدیریت میانی
جوانان جریان گام دوم انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه میزبان سیدامیرقاضی‌زاده_هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جوانان جریان گام دوم انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه میزبان سیدامیرقاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این دیدار، جوانان با مطالبه‌گری به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و صریح پرسش‌هایی را از میهمان خود مطرح کردند.
,
 
,
سید امیر قاضی‌زاده هاشمی خطاب به جوانی که تاکید به ورود جوانان به عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری داشت، به مزاح گفت: سن من را زیادتر اعلام نکنید، اخیرا وارد ۵۰ سالگی شدم.
,
 
,
وی ادامه داد: خوشحال نیستم از اینکه در آستانه ۵۰ سالگی، جوان‌ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستم و البته مقصر من نیستم و نشانه خوبی هم نیست.
,
 
,
این کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با انتقاد نسبت به اینکه در فضای مدیریت اجرایی کادرسازی نشده، متذکر شد: باید جوانان در عرصه‌های مختلف وارد شوند.
,
, ,
وی تاکید کرد: اهل کادرسازی هستم و معتقدم تغییر نسل باید اتفاق بیفتد و در صحبت‌هایم هم به این موضوع اشاره کرده‌ام.
,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی از طراحی ۲۰ ساله برای دولت آتی طراحی خبر داد و گفت: ما دولت کاریزماتیک نداریم، دولت ما دولت فلت و بسیط است و دوره کاریزماها برای اداره کشورها گذشته است.
,
 
,
وی دولت را بین نسلی دانست که باید برای ادامه دادن راه، افرادی را در مناصب مختلف به‌کار بگیرد تا عرصه مدیریت اجرایی کشور را دست به دست کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مهیا کردن شرایط انتصاب جوانان در عرصه‌های مختلف منتی بر جوانان نیست، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری باید برای دهه شصتی‌ها و دهه هفتادی‌ها برنامه مشخص داشته باشد.
,
, ,
این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک‌دفعه فردی را بدون تجربه نمی‌توان وزیر کرد و باید به سطح معاونت وزارت رسیده باشد تا بعد وزیر شود که در سامانه‌ای مرتبط با مدیران برای ۵۵۸ پست مدیریتی، کد شایستگی تعریف و نظام شایستگی تدوین شده و برای این موضوع تست و یک دوره نیز طراحی شده است که زمینه کادرسازی و رشد کادر در این بستر فراهم می‌شود.
,
 
,
از دیگر مباحث قابل توجه این بود که قاضی‌زاده هاشمی گفت: غیر از ۲ وزارت‌خانه، وزرای بقیه وزارتخانه‌ها (در دولت من) از جوانان خواهند بود.
,
 
,
شناسایی هفت هزار نفر از مدیرانی که در رده میانی سابقه دارند، برای انتصاب در مناصب مختلف از دیگر سخنان وی در جمع جوانان بود و افزود: نوک پیکان دولت من وزارت کشور است.
,
 
,
وی از مدل نظام اداری سه هرمی سخن گفت و افزود: در مثلث اول رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور و استانداران هستند، در مثلث بعد رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اداری و استخدامی و وزارتخانه‌ها هستند و در مثلث دیگر رئیس جمهور، رئیس دفترش و نهادهای موازی مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی امنیت ملی و..‌. هستند.
,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی گام اول خود در برنامه تدوین شده برای ریاست جمهوری را اصلاح نظام اداری بیان کرد: از طریق استانداری‌ها در ۲ سال اول این برنامه دنبال و اجرا می‌شود.
,
 
,
قاضی‌زاده هاشمی اولویت خویش در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده را آموزش و پرورش برشمرد.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه