اخبار داغ

برد تیم ملی جوانان دختران در دیدار دوستانه؛

آزمون: تک تک بازیکنان زیر نظر کادر فنی هستند/ نیاز به بازیهای تدارکاتی بیشتری داریم

آزمون: تک تک بازیکنان زیر نظر کادر فنی هستند/ نیاز به بازیهای تدارکاتی بیشتری داریم
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال گفت: بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا کادر فنی با دقت تک تک بازیکنان را ارزیابی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین بازی تدارکاتی در اردوی انتخابی تیم ملی زیر 20 سال دختران عصر امروز با تیم بادرود برگزار شد که تیم ملی زیر 20 سال با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال در خصوص این دیدار اظهار داشت: این بازی جهت شناخت هر چه بیشتر کادر فنی از بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی برگزار شد. عملکرد بازیکنان در این اردو مناسب بود و بازیکنان تک تک مواردی که از آنها خواسته بودیم، در زمین بازی به اجرا درآورند.
,
وی گفت: با توجه به محدودیت زمانی بسیار اندک برای آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال برای حضور قدرتمند در جام کافا، اولین بازی تدارکاتی را برگزار کردیم. انجام این بازی به کادر فنی بسیار کمک کرد تا به بررسی عملکرد تک تک بازیکنان در پست های مختلف بپردازند و در نهایت نفرات برتر در پست های مورد نیاز تیم ملی فوتبال زیر 20 سال شناسایی شوند.
,
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال  در پایان ضمن تشکر از باشگاه بادرود برای انجام این بازی تدارکاتی، گفت: بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا کادر فنی با دقت تک تک بازیکنان را ارزیابی کند. ما نیاز داریم تا بازیهای تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم تا علاوه بر کسب تجربه بازیکنان، پی به نقاط ضعف و قوت تیم ببریم و بهترین برنامه ریزی را برای تیم ملی کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه