اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس بعد از دربی چه گفتند؟

حسینی: کار بزرگی کردیم/ مغانلو: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است

حسینی: کار بزرگی کردیم/ مغانلو: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است
بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال در هفته بیست و سوم صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم خوشحال باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره درگیری‌های انتهای بازی گفت: به هر حال حساسیت بازی بالا بود و این اتفاقات هم طبیعی است که رخ دهد. امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

,

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره قضاوت داور مسابقه نیز خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم داوری خوب بود. چون اولین قضاوتش در دربی انجام شد، خوب بود.

,

 

,

*حسینی: کار بزرگی کردیم

, *حسینی: کار بزرگی کردیم,

سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود. ما در بازی قبل مقابل سپاهان فشار زیادی را متحمل شدیم و امروز کار سختی مقابل یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر داشتیم. امروز همه بازیکنان تلاش کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

,

وی درخصوص درگیری‌های پایان بازی، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل فشار بازی‌ها شاهد برخی رفتارها هستیم. ما در دو هفته اخیر دو بازی سخت مقابل دو تیم مدعی داشتیم. کار بازیکنان پرسپولیس خیلی بزرگ بود. بعد از برگشت از هند که انرژی زیادی از ما گرفت توانستیم دو بازی سخت را پشت سر بگذاریم.

,

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اعتراض باشگاه استقلال به عملکرد داور در بازی امروز خاطرنشان کرد: کارشناسان جواب خواهند داد!

,

 

,

*مغانلو: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است

, *مغانلو: پرسپولیس همین الان هم قهرمان است,

شهریار مغانلو پس از برتری یک بر صفر پرسولیس در دربی 95 اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم که خوشبختانه به سه امتیاز هم رسیدیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

,

وی در مورد تاثیرگذاری اش روی گل آل کثیر گفت: مهم نیست که چه کسی گل می‌زند، بلکه مهم برد تیم است.

,

مهاجم پرسپولیس که زانویش را بسته بود، در مورد مصدومیتش گفت: چیزی خاصی نیست و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

,

مغانلو در مورد اینکه فکر می‌کنید پرسپولیس به پنجمین قهرمانی می‌رسد یا خیر، تاکید کرد: چرا نرسد، همین الان هم ما قهرمانیم.

,

 

,

*کنعانی‌زادگان: رباط مچ پایم پاره شده، با آمپول بازی کردم

, *کنعانی‌زادگان: رباط مچ پایم پاره شده، با آمپول بازی کردم,

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود و واقعاً هر دو تیم برای گرفتن سه امتیاز بازی می‌جنگیدند. همه دیدند تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های بهتری داشتیم. خدا را شکر دل هواداران را که جای‌شان خالی بود، شاد کردیم.

,

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شد به دلیل مصدومیت به دربی نمی‌رسد، یادآور شد: رباط مچ پایم پاره شده بود، اما می‌دانستیم هواداران یک برد در دربی طلب دارند، به همین دلیل گفتم با آمپول هم شده بازی می‌کنم که امروز بازی هم کردم.

,

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری‌های آخر بازی تصریح کرد: گرفتگی صدای من به خاطر این درگیری‌ها بود، چون رفتم که بازیکنان را جدا کنم. بازیکن آنها تکل بدی زد و در ادامه از نیمکت‌شان آمدند و دعوا کردند.

,

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این پرسش که چرا فرشاد فرجی اخراج شد، گفت: حواسم نبود و فقط دیدم داور به او کارت قرمز داده است.

,

 

,

*ترابی: برای قهرمانی به ۳ امتیاز دیدار با استقلال نیاز داشتیم

, *ترابی: برای قهرمانی به ۳ امتیاز دیدار با استقلال نیاز داشتیم,

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 95 گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این سه امتیاز خیلی برای‌مان مهم بود و می‌دانستیم در ادامه مسیر و قهرمانی خیلی به آن نیاز داریم. ان‌شاءالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

,

ترابی در واکنش به این موضوع که به‌نظر می‌رسید او شروع‌کننده درگیری‌ها است، گفت: من شروع‌کننده نبودم. با محمد نادری هم صحبت کردم. اگر هواداران فکر می‌کنند من شروع‌کننده درگیری‌ها بودم، از نادری و آنها معذرت می‌خواهم.

,

هافبک تیم پرسپولیس در مورد قضاوت اکبریان در این دیدار اظهار داشت: بعد از گلی که زدیم داور می‌توانست چند خطا به‌نفع ما بگیرد، ولی این اتفاق نیفتاد. در مجموع داوران هم عملکرد خوبی داشتند.

,

 

,

*پهلوان: به حق‌مان رسیدیم

, *پهلوان: به حق‌مان رسیدیم,

احسان پهلوان هافبک پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم به آن چیزی که حق‌مان بود، رسیدیم. این برد مبارک هواداران‌مان باشد.

,

وی در مورد درگیری‌های آخر بازی تصریح کرد: فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد. دربی هم حساس بود.

,

 

,

*نعمتی: ۳ امتیاز دربی در راه قهرمانی خیلی به ما کمک می‌کند

, *نعمتی: ۳ امتیاز دربی در راه قهرمانی خیلی به ما کمک می‌کند,

سیامک نعمتی مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. سه امتیاز مهم برای تیم ما بود و دم همه بچه‌ها و کادر فنی گرم که توانستیم این بازی خیلی مهم را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم. این سه امتیاز در راه قهرمانی خیلی به ما کمک می‌کند و دل هواداران‌مان هم شاد شد.

,

وی درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: درگیری‌ها در پایان بازی عادی است. ضربان قلب همه بالاست و شرایط هم در این بازی سخت بود. خدا را شکر ختم به خیر شد و فکر می‌کنم بیرون زمین همه با هم رفیق هستند، اما داخل زمین این مسائل هست.

,

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره اعتراض بازیکنان استقلال به داوری خاطرنشان کرد: نه اینکه چون ما پیروز میدان شده باشیم، اما فکر می‌کنم آقای اکبریان اولین قضاوتش در دربی خوب بود و داوری خوبی داشت.

,

 

,

*رادوشویچ: لک در هر بازی خوب است

, *رادوشویچ: لک در هر بازی خوب است,

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که در دربی نیمکت نشین و مشاهده‌گر عملکرد حامد لک بود درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوب و مهمی بود.

,

وی درباره عملکرد حامد لک اظهار داشت: او هر بازی خیلی خوب است و سه امتیاز را کسب کردیم. خوشحالم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه