اخبار داغ

آقای عزیزی‌ خادم! پاسخگوی هواداران استقلال باشید

مجیدی: چند گروه به یک گروه؟/ دو فصل پیش اکبریان قهرمانی را از استقلال گرفت

مجیدی: چند گروه به یک گروه؟/ دو فصل پیش اکبریان قهرمانی را از استقلال گرفت
کمک سرپرست استقلال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی هواداران استقلال باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در روزی که شایسته شکست نبودیم، بازی را واگذار کردیم. به مجموعه پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. نمی‌دانم درباره فدراسیون فوتبال چه چیزی بگویم. آقای عزیزی خادم! گفتید که می‌خواهید فوتبال ایران را متحول کنید، آیا این تحول است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: دو فصل پیش محمدرضا اکبریان قهرمانی را از استقلال گرفت، اما فدراسیون فوتبال باز هم او به عنوان داور بازی ما و این بار دربی انتخاب کرد. ما که گفتیم ایشان مرتکب اشتباه می‌شود.
,
 
,
مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود در استقلال گفت: چند گروه به یک گروه هستند؟ با دست خالی جلو می‌رویم و کسی حمایت‌مان نمی‌کند. چرا در حق استقلال بی‌انصافی می‌کنید؟ بازی تمام شده و می‌توانیم حرف‌های‌مان را بزنیم. اگر بعد از بازی سپاهان - پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی برخورد می‌شد، امروز این اتفاقات در بازی دربی نمی‌افتاد. توجیه نمی‌کنیم، اما فردا 4 نفر از استقلال و 3 نفر از پرسپولیس را محروم می‌کنند و همینطور فوتبال را جلو می‌برند. آقای عزیزی خادم! باید جوابگوی هوادار استقلال باشید. به عنوان کوچک ترین عضو استقلال از حق هوادار کوتاه نمی‌آیم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه