اخبار داغ

منتظر فردا می‌مانم تا ببینم چه خبر است!

آل‌کثیر: سمت نیمکت استقلال نرفتم، خوشحالی‌ام به معنی بازگشت بود

آل‌کثیر: سمت نیمکت استقلال نرفتم، خوشحالی‌ام به معنی بازگشت بود
گلزن دربی ۹۵ گفت: خوشحالی پس از گلم در این مسابقه به معنای بازگشت به میادین فوتبال بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس و زننده گل دربی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر توانستم گل بزنم و این گل، حاصل تلاش همه بچه‌ها بود. به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت محمدرضا اکبریان عنوان کرد: در این باره چیزی نمی‌دانم. مهم این بود که این بازی را ببریم که خدا را شکر با زحمت همه بچه‌ها و مربیان به آن رسیدیم.
,
 
,
مهاجم پرسپولیس درخصوص خوشحالی پس از گل خودش و اینکه به نظر می‌رسید به سمت نیمکت استقلال رفته  گفت: آن حرکت یعنی دوباره برگشتم و همیشه این خوشحالی را انجام می‌دادم. من به سمت نیمکت تیمی نرفتم.
,
 
,
آل‌کثیر با بیان اینکه جای هواداران در ورزشگاه آزادی خیلی خالی بود، تصریح کرد: اگر آنها در ورزشگاه بودند، بازی هیجان دیگری داشت. دل‌مان برای شور و هیجان هواداران در ورزشگاه تنگ شده و امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس راحت شویم.
,
 
,
وی در این باره که همه گلزنان دربی، یک روز بعد از مسابقه متوجه می‌شوند چه کار بزرگی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: این نظر شماست. من هم منتظر فردا می‌مانم تا ببینم چه خبر است!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه