اخبار داغ

با عدم کسب سهمیه کیانوش و سهراب جامعه نگران شده

علی نژاد: وزنه برداری ایران در المپیک شانس صد در صدی مدال دارد/ سهمیه دوم وزنه برداری با نظر فدراسیون انتخاب می شود

علی نژاد: وزنه برداری ایران در المپیک شانس صد در صدی مدال دارد/ سهمیه دوم وزنه برداری با نظر فدراسیون انتخاب می شود
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شانس مدال وزنه برداری در بازی های المپیک را صد در صدی می دانم و مطمئن هستم که دست وزنه برداری ایران در المپیک توکیو از مدال خالی نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مهدی علی نژاد در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون وزنه برداری که پیش از ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون وزنه برداری در طول تاریخ همیشه در عرصه های رقابتی در بازیهای المپیک، بازیهای آسیایی و رویدادهای جهانی و قاره ای مدال آور بوده و هر چند از لحاظ کمیت در شرایط بالایی قرار ندارد و در ایران وزنه برداران زیادی نداریم اما از لحاظ کیفی همیشه وزنه برداران خوبی در طول تاریخ مدال های متعددی بدست آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است با توجه به افتخارات گذشته وزنه برداری از جمله دو مدال طلایی که کیانوش رستمی و سهراب مرادی در بازی های المپیک 2016 به ارمغان آوردند، سطح توقعات از این رشته در جامعه بالا رفته و اکنون هم که بنا به دلایل مختلف از آسیب دیدگی و تغییر وزن و موارد مختلف، این دو وزنه بردار نتوانستند سهمیه بگیرند، جامعه نگران می شود که نکند توفیقات وزنه برداری ادامه نداشته باشد.

,

مهدی علی نژاد ادامه داد: آنچه مسلم است زحمات قهرمانان ما چه موفق به کسب مدال شوند و یا غیر از این اتفاق بیفتد، قطعا برای مردم ارزشمند است و ملت ما همیشه قدردان تلاش ارزشمند قهرمانان خود هستند و در وزنه برداری هم لحظات پرافتخاری که قهرمانان این رشته برای کشورمان رقم زدند هیچگاه فراموش نخواهد شد.

,

وی با تاکید بر این مهم که وزنه برداری ایران دو سهمیه خود در بازی های المپیک را قطعی کرده؛ توضیح داد: وزنه برداری ایران با دو سهمیه در بازیهای المپیک توکیو حضور خواهد داشت که در این بین یک سهمیه را علی داودی بدست آورده و سهمیه دوم هم با نظر فدراسیون به یک وزنه بردار دیگر تعلق خواهد گرفت.

,

علی نژاد با بیان اینکه زمان زیادی تا بازی های المپیک باقی نمانده، تصریح کرد: مطمئنا وزنه برداری تلاشش را خواهد کرد که این دو ورزشکار با بهترین شرایط اعزام شوند و در این راستا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم حمایت لازم را خواهد داشت.

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شانس مدال وزنه برداری در بازی های المپیک را صد در صدی می دانم و مطمئن هستم که دست وزنه برداری ایران در المپیک توکیو از مدال خالی نخواهد ماند و در این بین ورزشکاران ما نیاز به تمرکز بیشتری دارند تا با قدرت در این رویداد بتوانند توانمندی خود را نشان دهند.

,

مهدی علی نژاد با توجه به تغییر و تحولات در راس فدراسیون جهانی وزنه برداری، اتفاقات این رشته را مورد نقد قرار داد و تصریح کرد: متاسفانه در فاصله دو ماه تا آغاز المپیک شرایط کسب سهمیه تغییر می کند و این وضعیت نامناسب فدراسیون جهانی وزنه برداری را نشان می دهد که امیدوارم هر چه سریعتر شرایط باثبات مدیریتی در این فدراسیون حاکم شود.

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از زحمات مسئولین فدراسیون وزنه برداری تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم باز هم وزنه برداری ایران شادی را به خانه های مردم بیاورد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه