اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

صعود دوباره دلار به کانال ۲۲هزار تومان؛ سکه ۳۸۳هزار تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها

صعود دوباره دلار به کانال ۲۲هزار تومان؛ سکه ۳۸۳هزار تومان گران‌تر شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش ۳۸۳ تومانی دوباره به کانال ۱۰ میلیون تومانی وارد شد و نرخ دلار هم افزایش ۴۲۸ تومانی داشت؛ هر گرم طلای ۱۸عیار نیز بیش از ۵۱ هزار تومان گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انواع سکه، طلا و ارز امروز شنبه نسبت به روز پنجشنبه گذشته با افزایش قیمت همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با ۳۸۳ هزار تومان افزایش نسبت آخرین روز کاری هفته گذشته وارد کانال ۱۰ میلیون تومانی شد و هم‌اکنون ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۴۰۲ هزار تومان رشد، ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان به فروش رفت.
,
 
,
نیم و ربع سکه هر کدام در جریان معاملات امروز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به ترتیب ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی هم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته گذشته با ۱۶ دلار و ۶۷ سنت رشد به قیمت  ۱۸۴۳ دلار و ۲۷ سنت است.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۵۱ هزار تومان رشد داشت و به یک میلیون هزار و ۲۰۲ تومان و هر گرم طلای ۲۴عیار نیز با ۶۹ هزار تومان افزایش به یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۴۲۸ تومان افزایش به ۲۲ هزار و ۴۱ تومان و هر یورو با ۱۱۰۶ تومان افزایش حدود ۲۶ هزار تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه