اخبار داغ

برگزاری اولین دوره مسابقات ووشوی سنتی مجازی انتخابی قهرمانی آسیا

برگزاری اولین دوره مسابقات ووشوی سنتی مجازی انتخابی قهرمانی آسیا
رئیس کمیته ووشو سنتی فدراسیون ووشو از برگزاری اولین دوره مسابقات این رشته و انتخابی قهرمانی مجازی آسیا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حسین حضرتی رئیس کمیته ووشو سنتی فدراسیون ووشو درباره اولین دوره مسابقات ووشوی سنتی انتخابی رقابت‌های قهرمانی مجازی آسیا، ویژه میلاد امام رضا (ع) که خود به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تیم‌ها تا تاریخ 8 خرداد فرصت دارند با توجه به آیین نامه ارسالی به هیات های ووشو استانی و سبک ها برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند وپس از دریافت کد کاربری و رمز عبور از کمیته مسابقات،  از 10 تا 18 خرداد ماه از طریق سایت فدراسیون ثبت‌نام خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده باید فیلم‌های اجرای فرم های خود را در قالب دی وی دی تا تاریخ 24 خرداد ماه تحویل کمیته مسابقات فدراسیون بدهند. نتایج این رقابت‌ها نیز روز اول تیر ماه مقارن با میلاد با سعادت امام هشتم اعلام خواهد شد.

,

رئیس کمیته ووشو سنتی فدراسیون ووشو عنوان کرد: حضور در این رقابت‌ها محدودیت سنی ندارد و هر تیم مجاز به داشتن دو مربی، 6 مرد (3 مرد و 3 زن) و یک سرپرست است. با توجه به تایید هیات اجرایی فدراسیون ووشو آسیا در سال 2021 یک دوره مسابقات مجازی ووشو سنتی به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری آن هنوز اعلام نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه