اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

مدیریت بحران آب در رشتخوار نیازمند همکاری همه جانبه مردم است/ اطلاع رسانی صحیح در مدیریت بحران آب ضروری است

مدیریت بحران آب در رشتخوار نیازمند همکاری همه جانبه مردم است/ اطلاع رسانی صحیح در مدیریت بحران آب ضروری است
خالقداد عرب: باید با یک همدلی و همکاری همه جانبه موضوع پر اهمیت صرفه جویی آب در شرایط کنونی را که با خشکسالی شدید در رشتخوار مواجه هستیم، را در دستور کار خود قرار دهیم، امروز اطلاع رسانی صحیح در مدیریت بحران آب یک امر ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شهادت ۸۵ دختر دانش‌آموز در کشور افغانستان، گفت: این عمل جنایتکارانه غرب و عوامل تروریستی آنها، قلب جهان اسلام را جریحه‌دار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی همچنین با اشاره به ایستادگی محور مقاومت در مقابل اسرائیل غاصب، اظهار داشت: امروز محور مقاومت با شجاعت و با قدرت در مقابل زورگویی های رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و مقاومت می کند، هرچند مرتجعین منطقه برای حفظ حکومت پوشالی خود در حال ارتباط با اسرائیل هستند و این یک خیانت بزرگ به جهان اسلام است.
 

,
,

خالقداد عرب همچنین در رابطه با شرایط به وجود آمده از ویروس منحوس کرونا، اظهار داشت :کرونا امروز دنیا را درگیر خودش کرده است، امروز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باید تلاش کنیم که از وضعیت آبی و زرد عبور کنیم و در آینده نردیک انشالله به وضعیت سفید دست پیدا کنیم.
 

,
,

فرماندار رشتخوار در رابطه با برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان و نگرانی خانواده ها در شرایط کنونی، یادآور شد: مسئولان آموزش و پروش شهرستان باید نسبت به شرایط کامل دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با برگزاری آزمون ها به صورت حضوری در مدارس با کمک کارشناسان شبکه بهداشت شرایط را به نحوی فراهم کنند که خانواده ها هیچ گونه دغدغه‌ای نسبت به حضور فرزند خود در جلسات امتحانی نداشته باشند.
 

,
,

عرب در ادام با توجه به وضعیت زرد شهرستان رشتخوار و برداشته شدن برخی از محدودیت ها از جمله بازگشایی تالارها و رستوران ها خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت زرد شهرستان امروز نیازمند حضور و بررسی کارشناسان شبکه بهداشت با برگزاری کارگاه ها، دوره های آموزشی و ..... هستیم که در شرایط کنونی دوباره دچار شرایط بحرانی بیماری کرونا نشویم.
 

,
,

وی در بحث نظارت و کنترل بازار، نیز تصریح کرد: باید بحث نظارت بر بازار توسط بازرسان اداره صنعت معدن تجارت بیش از پیش دنبال شود.
 

,
,

عرب در ادامه با اشاره به اینکه سوم خرداد ۶۱ تاریخ بیاد ماندنی و ماندگار در کشور است، اذعان داشت: حماسه سوم خرداد ماه تبلوری از شجاعت ایتسادگی و معنای واقعی مقاومت است، که این روز بزرگ را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی و ایران سرافراز ثبت و ضبط کرده است.
 

,
,

فرماندار رشتخوار با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و کمک مردم در این زمینه بیان داشت: باید با یک همدلی و وحدت رویه موضوع پر اهمیت صرفه جویی در آب را در شرایط کنونی که با خشکسالی شدید مواجه هستیم رعایت کنیم و در دستور کار خود قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات این حوزه را نیز پشت سر بگذاریم.، امروز اطلاع رسانی صحیح در مدیریت بحران آب یک امر ضروری و واجب است.
 

,
,

خالقداد عرب در پایان در رابطه با موضوع مهم انتخابات گفت: یکی از قدرت های بازدارنده جمهوری اسلامی ایران حضور در صحنه های مختلف همانند راهپیمایی ها، انتخابات و ... است و کشور ما بیشترین مشارکت را در دنیا تا کنون داشته و خواهد داشت، مشارکت حداکثری در ۲۸ خرداد انشاءالله برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی به ثبت خواهد رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه