اخبار داغ

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی؛

ادامه بارش باران بهاری در برخی استان‌ها/ هوا گرم‌تر می‌شود

ادامه بارش باران بهاری در برخی استان‌ها/ هوا گرم‌تر می‌شود
براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز دمای هوا در اغلب مناطق کشور افزایش می‌یابد؛ همچنین برای برخی استان‌ها طی دو روز آینده بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز در برخی نقاط استان‌های البرز، قزوین، مرکزی، قم، غرب اصفهان، لرستان، کرمان، شمال شرق فارس، غرب یزد، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، گیلان و مازندران بخصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب کشور، سواحل خزر، کرمان، شمال فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز پیش‌بینی شده است و روز چهارشنبه در شرق و شمال‌شرق، شرق سواحل خزر و پنج‌شنبه در شمال‌شرق شاهد بارش باران بهاری خواهیم بود و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.
, فردا رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب کشور، سواحل خزر، کرمان، شمال فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز پیش‌بینی شده است و روز چهارشنبه در شرق و شمال‌شرق، شرق سواحل خزر و پنج‌شنبه در شمال‌شرق شاهد بارش باران بهاری خواهیم بود و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.,
 
,
امروز دمای هوا در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد؛ همچنین امروز و فردا دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر ۶ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد اما مجدد از روز چهارشنبه کاهش محسوس دما در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود. 
,
 
,
شرق دریای عمان تا پایان هفته مواج خواهد بود و از اواخر وقت فردا و روز چهارشنبه شرق دریای خزر مواج است و بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج است.
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در تهران ۳۱ و ۲۱ درجه خواهد بود. 
,
 
,
انتهای پیام
,
انتهای پیام
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه