اخبار داغ

در عربستان از پیش باخته نباشیم

رئیس فدراسیون هندبال در تمرینات نیروی زمینی شهید شاملی کازرون/ پاکدل: به کسب نتیجه در باشگاه های آسیا امیدوارم

رئیس فدراسیون هندبال در تمرینات نیروی زمینی شهید شاملی کازرون/ پاکدل: به کسب نتیجه در باشگاه های آسیا امیدوارم
رئیس فدراسیون هندبال در بازدید از تمرینات تیم شهید شاملی کازرون گفت: من به کسب نتیجه خوب نمایندگان کشورمان در جام باشگاه های آسیا امیدوارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ظهر امروز، 28 اردیبهشت ماه، با حضور در تمرینات تیم شهید شاملی کازرون، یکی از دو نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا، اظهار داشت: با برگزاری اردوهای تمرینی، بازیکنانی که در دو تیم حضور دارند و همچنین بازیکنانی که بعنوان یار کمکی اضافه شدند، باید کادرفنی و بازیکنان به خودباوری لازم برای کسب نتیجه خوب برسند. البته نمی خواهم بار مضاعفی روی دوش بازیکنان بگذارم اما این را بدانید برای کسب تجربه یا تفنن به مسابقات نمی روید بلکه باید نهایت تلاش خود را انجام دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همانطور که در بازدید از تمرینات تیم مس در در سفر به کرمان گفتم، چیزی که برای ما باید حائز اهمیت باشد، این است که از پیش باخته نباشیم. شما بازیکنان سربازان کشورتان در جده عربستان هستید و من به این دو تیم برای کسب نتیجه بسیار خوشبین و امیدوارم.

,

رئیس فدراسیون هندبال خطاب به بازیکنان گفت: تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید پرچم کشورمان را در عربستان برافراشته کنید. در کرمان و به تیم صنعت مس قول دادم اگر تیم روی سکو برود، فدراسیون پاداش خوبی پرداخت خواهد کرد و اینجا هم همین قول را می دهم.

,

, ,

🔴 نایب رئیس فدراسیون هندبال: برای شادی ملت بجنگید

, 🔴 نایب رئیس فدراسیون هندبال: برای شادی ملت بجنگید, 🔴,

حسن پور، نایب رئیس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: همه شما فرزندان ما هستید و هر نتیجه ای که بگیرید جای شما در قلب و ذهن ما ماندگار است اما یک نکته را فراموش نکنید. شما سربازان این ملت هستید و با نام نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و با پلاک افتخار سربازی به میدان آسیایی اعزام می شوید و باید با تمام وجود سعی کنید تا برای شادی ملت بجنگید.

,

وی افزود: با تمام سختی هایی که در زندگی مردم است اما همین مردم وقتی تیم های ورزشی ما در میادین بزرگ بین المللی موفق می شوند، از این موفقیت شاد می شوند پس تلاش کنید که خانواده های خود، جامعه هندبال و مردم را شاد کنید. در این مسابقات خود را در قالب یک سرباز ببینید که برای خاک و برای شادی مردمتون می جنگید و من مطمئنم شما توانایی این امر را دارید.

,

در پایان این دیدار یعقوب پیری، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، گزارشی از عملکرد و اردوهای این تیم ارائه کرد و سپس بازیکنان با رئیس فدراسیون به گفتگو پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه