اخبار داغ

کادرفنی درباره استفاده از حسینی تصمیم می‌گیرد؛

مصطفوی: اطلاعی از جدایی دیاباته ندارم/ اصالت باشگاه استقلال ذاتی‌ست و به‌آن افتخار می‌کنیم

مصطفوی: اطلاعی از جدایی دیاباته ندارم/ اصالت باشگاه استقلال ذاتی‌ست و به‌آن افتخار می‌کنیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما به نجابت و اصالت خود افتخار می‌کنیم و راهی که ما از نظر اخلاقی می‌رویم، با دیگر تیم‌ها متفاوت بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم. همان‌طور که گفتم، تیم ذوب‌آهن از نظر دفاعی تیم محکمی است و روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی، تیم خطرناکی است. ما بازی مقابل گل‌گهر را آنالیز کردیم و بازی قبلی خود را مقابل این تیم بررسی کردیم. امیدوارم مثل ۲ بازی قبل، تیم ما بازی خوبی ارائه کند و نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره وضعیت شیخ دیاباته گفت: اینکه این بازیکن می‌خواهد جدا شود، من اطلاعی ندارم اما قرار است وضعیت مصدومیت این بازیکن بررسی شود تا مشخص شود می‌تواند به تیم کمک کند یا خیر.

,

مصطفوی درباره وضعیت دروازه‌بان‌های تیمش گفت: من از سیدحسین حسینی تشکر می‌کنم چون در تمرینات همکاری لازم را داشتند و با این که بازی نکرده است، روحیه خود را حفظ کرده است و این نظر کادر فنی است که از او استفاده شود یا خیر.

,

مربی استقلال در پایان درباره حواشی مربوط به داربی ۹۵ پایتخت گفت: اتفاقات مربوط به داربی تمام شده است و ما همه تمرکز خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن گذاشتیم. ما به نجابت و اصالت خود افتخار می‌کنیم و راهی که ما از نظر اخلاقی می‌رویم، با دیگر تیم‌ها متفاوت بوده است. باشگاه استقلال ثابت کرده است این اصالت ذاتی است و ما روش خود را برای کار کردن داریم و به روش‌هایی که سایر تیم‌ها می‌گذارند احترام می‌گذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه