اخبار داغ

اسلام جاهدی: با ایستادن بر صدر قاره کهن سهمیه پارالمپیک گرفتم

اسلام جاهدی: با ایستادن بر صدر قاره کهن سهمیه پارالمپیک گرفتم
ملی پوش پاراکانو ایران که به سهمیه پارالمپیک توکیو دست پیدا کرده است گفت: تلاش زیادی انجام دادم تا نسبت به دوره قبل مسابقات انتخابی، عملکرد بهتری داشته باشم و در این رقابت ها به عنوان بهترین قایق قاره آسیا دست پیدا کردم و سهمیه ارزشمند پارالمپیک را به دست آوردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسلام جاهدی ملی پوش پاراکانو کشورمان که در رقابت های کاپ جهانی مجارستان به سهمیه پارالمپیک توکیو رسید در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره این سهمیه اظهار کرد: در مسابقات سال ۲۰۱۹ اختلافم با رقبا زیاد و در حدود هفت ثانیه بود اما در مسابقات ۲۰۲۱ این اختلاف به حدود یک ثانیه رسید که نشان می دهد برنامه های تمرینی خوبی زیر نظر آقای اقلیمی مربی خودم داشتم. من در مسابقات مجارستان تا ۲۰ متری خط پایان در جمع مدعیان بودم اما یک سری از ضعف‌ها موجب شد نتوانم به عنوان قایق برتر به خط پایان برسم. این مشکل باید برطرف شود تا بتوانم در سطح جهان به عنوان مدعی خودم را معرفی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه فدراسیون قایقرانی برای این اعزام برنامه ویژه ای در دستور کار قرار داد تصریح کرد: باید از ریاست و مسوولان فدراسیون تشکر کنم. کرونا موجب نشد تا در برنامه فدراسیون برای قایقرانان مشکل ایجاد شود زیرا بخشی از تمرینات ما مجازی و بخشی نیز باید حتما در آب انجام می شد. از زمانی که تمرینات در اردوی تیم ملی شروع شده است تمرکز ما بر روی موفقیت در مسابقات مجارستان بود و این مهم با کمک فدراسیون محقق شد و من توانستم سهمیه توکیو را کسب کنم. من در کاپ جهانی بهترین قایق آسیایی شدم و توانستم به سهمیه پارالمپیک برسم.
,
 
,
وی افزود: کسب سهمیه من در تاریخ ورزش استان هرمزگان در المپیک و پارالمپیک برای اولین بار رقم خورده است و برای توکیو هم برنامه دارم. روز گذشته وارد ایران شدم و تمریناتم را از امروز پیگیری کردم. باید برای رسیدن به موفقیت تلاش کنم و می دانم بدون تلاش نمی توانم در پارالمپیک موفق شوم.
,
 
,
جاهدی در پایان ضمن تشکر از حمایت مسئولان فدراسیون و استان هرمزگان گفت: من در سال ۲۰۱۹ در مسابقات قهرمانی جهانی مجارستان شرکت کردم یک قایق با استانداردهای جهانی را خریداری و وارد کشور کردم. اکنون نیز با آن قایق تمریناتم را انجام می دهم. نصف هزینه این قایق را خودم و نصف دیگر آن اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان آقای امیاری و هیات جانبازان و معلولین استان آقای احمد مرادی پرداخت کردند و باید از آنان به خاطر این کمک تشکر کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه