اخبار داغ

مسئول سیاسی معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

تجمع طلاب اصفهانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع طلاب اصفهانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
مسئول سیاسی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری تجمع اعتراضی طلاب اصفهانی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از نهضت مقاومت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، از تجمع فردای طلاب اصفهان در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی خبر داد و در مورد اهداف این تجمع گفت: طلاب حوزه علمیه اصفهان هم صدا با خروش حوزویان علیه صهیونیزم جهانی و استکبار در سراسر کشور، با تجمع در مدرسه علمیه صدر بازار حمایت قاطعانه خود را از نهضت مقاومت و مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

مسئول سیاسی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد زمان تجمع ابراز کرد: این تجمع از ساعت 9 صبح فردا با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در حیاط مدرسه علمیه صدر بازار برگزار می شود.

,

وی در خصوص کیفیت برگزاری مراسم افزود: مراسم از ساعت 9 صبح با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محترم جناب حجت الاسلام حسین کوهکن آغاز و رأس ساعت 09:15 حاضرین از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و

,

امام جمعه شهر اصفهان حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد بهره مند خواهند شد و در پایان مراسم همه با هم علیه جنایات رژیم سفاک صهیونیستی شعار خواهند داد.
حجت الاسلام امیریان در پایان گفت: حضور در این جلسه برای عموم مردم و حتی خواهران منعی ندارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه