اخبار داغ

فرمانده کل سپاه در تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین:

رژیم صهیونیستی در برابر حجم وسیع موشک‌های مقاومت تسلیم شده است/ شکست اسراییل نشانه ناکامی آمریکا در جهان اسلام است

رژیم صهیونیستی در برابر حجم وسیع موشک‌های مقاومت تسلیم شده است/ شکست اسراییل نشانه ناکامی آمریکا در جهان اسلام است
سردار سلامی گفت: پس از خرابکاری هسته‌ای، کارخانه موشک‌سازی رژیم صهیونیستی با انفجاری مهیب روبرو شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی آنها به نام رافائل دچار آتش سوزی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز با حضور در تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین واقع که در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: درود و رحمت الهی بر همه شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و وحدت مقاومت اسلامی علی الخصوص پرچم دار شهیدان بزرگ مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نثار می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
 
,
 
,
وی ضمن درود به مردم مظلوم، مقاوم و شجاع فلسطین اظهار داشت: امروز به همراه زنان و مردان در میدان امام حسین علیه السلام تهران به مردم فلسطین اعلام می کنم که قلب ما با شماست و همه ما فلسطینی هستیم؛ ما با شما تا آخر می مانیم و این عهد جادوانه است.
,
 
,
 
,
 
,
فرمانده کل سپاه ادامه داد: در این میدان گردهم جمع شده‌ایم تا به عنوان نماینده ملت ایران احساس عمیق خود را نثار مردان و زنان فلسطینی اعلام کنیم چرا که اتفاقات اخیر یک حماسه آسمانی و یک مائده از سوی خداوند متعال است؛ حماسه‌ای که روز قدس را به ماه قدس تبدیل کرد.
,
 
,
 
,
 
,
سردار سلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طی دو سال اخیر با تصوراتی خود ساخته و خیالاتی باطل فکر می کرد که دیگر از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب ناپذیر شده است، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی تصور می کرد که موضوع فلسطین در جهان به فراموشی سپرده شده است؛ همچنین گمان می کرد که قدس را با آرامش صهیونیستی و محل سفارت شیطان بزرگ کند.
,
 
,
 
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دو سالی بود شیطنت های کوچک اما آزار دهنده صهیونیستی بخش هایی از جهان اسلام را تحت تاثیر خود قرار داده بود ؛ آن ها به سوریه حمله و در ایران ترور می کردند. رژیم صهیونیستی  گاهی خرابکاری هایی در سیستم هسته ای ما انجام می‌دادند و برای کشتی هایمان مزاحمت ایجاد می کردند  و فکر میکردند دیگر واکنشی وجود ندارد و حیات آن ها در فلسطین قطعی است و از مرز زوال عبور کردند و با این تصورات، برخی از رژیم‌های کوچک عربی به آن ها پیوستند و یا در صف پیوستن با آن‌ها بودند  و گمان می کردند که سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی دچار آسیب نمی شود، نمی دانستند هرگز فلسطین فراموش نمی شود و اکنون می بینیم که موضوع تغییر کرده است.
,
 
,
 
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: کشتی های صهیونیستی یکی پس از دیگری مورد هدف مقاومت قرار می گیرند و آثار شکستن نظام امنیت ملی رژیم صهیونیستی برای آنها احساس شده و این رویدادها برای سه ماه پیش است و آن ها می دانند طی سه ماه اخیر چه رخداده هایی صورت گرفته است  و ما به جزئیات آن اشاره نمی کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
سردار سلامی افزود: پس از خرابکاری که صهیونیست در  نطنز صورت داد، بزرگترین کارخانه موشک سازی آن ها با انفجاری مهیب روبرو شد، پالایشگاه هیفا آتش گرفت، نزدیک فرودگاه آن ها انفجاری رخ داد، مخازن آمونیاک نشت کرد و پس از چند روز آن پل فرو ریخت که به دنبال این اتفاق، ده ها صهیونیستی کشته و زخمی شدند و بزرگترین مجموعه صنعت دفاعی شهرک صهیونیستی به نام رافائل آتش گرفت.
,
 
,
 
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: همه این اتفاقات تلخ برای رژیم جعلی صهیونیستی باعث شد که دوباره چین و چروک افسردگی و پژمردگی به صورت مسئولین صهیونیستی بازگشت و امنیت ملی رژیم صهیونیستی با شکستی بی سابقه مواجه شد؛ اما این پایان ماجرا نبود و آغاز جلوه جدیدی از یک جهاد بزرگ علیه صهیونیست‌ها بود و دوباره نگرانی ممات وجود همه آن ها را فرا گرفت؛ تا زمانی که صحن مسجد الاقصی وارد عمل شدند و روستای شیخ را به آتش کشیدند. آنجا بود که شعله های خشم از دورن قلب فلسطینیان زبانه کشید و پس از بیش از ۶۰ سال  هزاران موشک به سمت تل اویو شلیک شد.
,
 
,
 
,
 
,
وی تاکید کرد: بیش از دو سوم سرزمین متراکم رژیم صهیونیستی با شراره  آتش موشک مقاومت فلسطینی از سمت غزه زیر آتش قرار گرفت و هیچ نقطه امنی برای هیچ صهیونیستی در سرزمین های تحت اشغال آن ها باقی نماند.
,
 
,
 
,
 
,
سردار سلامی افزود: آنچه که صهیونیست ها به آن تکیه می کردند، از گنبد آهنین تا تمامی سامانه های پر حجم صد موشک، در برابر حجم زیاد موشک های مقاومت تسلیم شدند و خود آن ها مورد آسیب قرار گرفتند و هیچکس نتوانست به اسرائیلی های منحوس کمک کند  و جالب اینجاست که اولین گروهی که اسرائیل را ترک کردند، آمریکایی ها بودند و این نشان داد که دیگر آمریکایی ها نمی توانند به فریاد اسرائیلی ها برسند.
,
 
,
 
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به دنبال پرتاب موشک های حماس به اسرائیل، اولین بار بود که هیچ پروازی به سمت رژیم صهیونیستی صورت نگرفت؛  اولین باری است که دریانوردی و هوانوردی رژیم صهیونیستی با اخلال مواجه می شود و پایتخت رژیم صهیونیستی همواره و هر روز زیر باران موشک قرار دارد.
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود: این اولین بار است که تمامی صهیونیست ها درون پناهگاه هستند؛ اولین بار است که  اسرائیلی ها خود را در ساحل مدیترانه و در میان آتش می بینند و این نشان می دهد که همه رویاهای صهیونیست ها باطل شد و تمام کسانی که رژیم صهیونیستی را تیکه گاه خود قرار داده بودند، همه سرافکنده ، سرخورده و پشیمان شدند و دوباره روح مقاومت و ایستادگی در پیکره امت اسلام جاری شد.
,
 
,
 
,
 
,
سردار سلامی گفت: صدای فلسطین از جهان اسلام عبور کرد و قدس امروز می درخشد و امروز شاهد هستیم که در فرانسه ،انگلستان، هلند، استرالیا و در آمریکایی که تکیه گاه اصلی سیاسی نظامی و امنیتی از  رژیم صهیونیستی است، مردم به میدان آمده اند  و پرچم فلسطین در قلب سرزمین های آمریکایی و اروپایی  برافراشته و قدرت شیاطین عالم ترک خورده است و آن ها مغرب و غروب را تجربه می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز صحنه زمین در حال تغییر است و فلسطین جدیدی ظهور پیدا کرده؛ فلسطینی که نه با سنگ بلکه با موشک می جنگد و یک فلسطین قوی که می تواند تمامی تاسیسات صنعتی و پایگاه های صهیونیست را به آتش بکشد و همین شب گذشته ۶ پایگاه مهم راهبردی هوایی رژیم صهیونیست زیر آتش باران مقاومت قرار گرفت.
,
 
,
 
,
 
,
وی تاکید کرد: امروز جهان، فلسطین را با قدرت ، با واکنش، با آتش خشم و با ایمان مقدس و اسرائیل را اسرائیلی افسرده، سرشکسته ، ناامید  سرخورده شکست خورده می شناسد؛ امروز جهان  اسرائیل را با ارتشی که تنها توانست پنج دقیقه از  عملیات زمینی سخن بگوید، (زمانی که اسرائیل به عزه نزدیک شد ، تنها ۵ دقیقه توانست مقابل خشم جوانان غزه بایستد و سریع بازگشت) می شناسد.
,
 
,
 
,
 
,
سردار سلامی تصریح کرد: ما اعلام می کنیم مثل همیشه حامی عزیزانمان در فلسطین هستیم و نبرد فلسطین تنها با اسرائیل نیست بلکه نماد نبرد مسلمانان با مستکبران عالم است؛ فلسطین فقط فلسطین نیست بلکه همه امت اسلامی است، اسرائیل تنها اسرائیل نیست بلکه تمام جبهه استکباری غرب است، اگر امریکا فرو نریخته بود،  اسرائیل  این شکست را تحمل نمی‌کرد و نباید از حق گذشت که شکست اسراییل نشانه شکست آمریکا در جهان اسلام است.
,
 
,
 
,
 
,
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر فلسطینی‌ها شهید شوند لاله های مقاومت روییده است و جهان از آنان حمایت خواهد کرد‌، گفت: فلسطین تنها غمخواره غزه نیست بلکه امروز قلب تمام مسلمانان، فلسطین است.
,
 
,
 
,
 
,
وی تاکید کرد: اسرائیل و امریکا بین دو شکست هستند، امریکا و اسرائیل اگر عقب بنشینند و اگر بمانند و جنگ را ادامه دهند، شکست خورده اند و نباید از یاد برد که آن ها محکوم به شکست هستند و این شکست نه تنها سرنوشت صهیونیستی‌ها است ، بلکه سرنوشت تمامی همراهان آنان است.
,
 
,
 
,
 
,
سردار سلامی ادامه داد: امروز یمنی ها نیز توانسته اند شکست های پی در پی به دشمنان خود وارد کنند ، آن ها رژیم آل سعود را به تمنا و خواهش وارد کرده اند و این تصویری از امریکا در هر نقطه ای که می خواهد عمل کند،  امروز دیگر اثری از قدرت آمریکا نمی بینیم و باید قبول کنیم که امروز آمریکا به زانو درآمده است و  ایران بزرگ است که برای آمریکا شرط تعیین می کند و بر روی شروط خود می ایستد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه