اخبار داغ

تکواندو انتخابی المپیک| مراسم قرعه کشی رقابت‌ها انجام شد/ مومن‌زاده نماینده ایران در روز نخست

تکواندو انتخابی المپیک| مراسم قرعه کشی رقابت‌ها انجام شد/ مومن‌زاده نماینده ایران در روز نخست
قرعه کشی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا دقایقی پیش انجام و مهلا مومن‌زاده نخستین نماینده تکواندو کشورمان در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 84  تکواندوکار از 28 کشور از فردا (جمعه – 31 اردیبهشت‌ماه) به مدت دو روز و به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار می‌شود تا تکلیف 16 تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را بدست می‌آورند، مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهلا مومن زاده در وزن 49- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.
,
 
,
فردا (جمعه – 31 اردیبهشت‌ماه) و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان انجام می شود که مهلا مومن زاده به عنوان اولین نماینده کشورمان به شیاپ‌چانگ می‌رود.
,
 
,
براساس قرعه‌کشی انجام شده مهلا مومن‌زاده نایب قهرمان جهان  ابتدا پس از یک دور استراحت باید با برنده رقابت  نماینده فلسطین و امارات مبارزه کند و پس از آن در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از نمایندگان لبنان، سوریه یا چین تایپه می‌رود؛ مهلا با شکست رقیب خود در این مرحله و راهیابی به فینال می‌تواند سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.
,
 
,
تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست آورند.
,
 
,
روز شنبه – یکم خردادماه و در روز دوم، رقابت‌های اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.
,
 
,
هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه