اخبار داغ

انتصاب سرمربی و سرپرست تیم ملی والیبال بانوان

انتصاب سرمربی و سرپرست تیم ملی والیبال بانوان
به پیشنهاد دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا صادقی به عنوان سرمربی و دکتر صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان ایران، تا پایان مسابقات قهرمانی زنان آسیا-2021 منصوب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، به پیشنهاد دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و طی احکامی جداگانه از سوی دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا صادقی به عنوان سرمربی و دکتر صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان ایران، تا پایان مسابقات قهرمانی زنان آسیا-2021 منصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فریبا صادقی کارشناس ارشد تربیت بدنی (گرایش مدیریت)، سابقه نایب رئیسی در هیئت والیبال استان اصفهان به مدت 12 سال را در رزومه کاری خود دارد. او همچنین مدرس مربیگری و عضو دپارتمان کمیته مربیان فدراسیون والیبال است.
,
 
,
از جمله سوابق صادقی در سطح ملی می‌توان به حضور او روی نیمکت تیم ملی نوجوانان (2 دوره) و جوانان (یک دوره) به عنوان سرمربی اشاره کرد. او همچنین سابقه 4 دوره مربیگری در تیم ملی بانوان بزرگسال را نیز در کارنامه دارد.
,
 
,
صادقی از سال 92 هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر ایران را برعهده دارد و با این تیم صاحب 2 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی شده است. ذوب‌آهن در زمره پرافتخارترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان است که پیش از سال 92 هم صادقی به عنوان مربی 5 سال پی‌در‌پی با این تیم روی سکوی قهرمانی ایستاد.
,
 
,
دکتر صدیقه اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش است. او همچنین عضو کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال، عضو کمیسیون توریسم ورزشی کمیته ملی المپیک و مشاور ورزش بانوان فدراسیون کارگری است.
,
 
,
او از سال 94 تاکنون مسئولیت انجمن والیبال دانشگاه پیام نور را برعهده دارد و از سال 83 تاکنون به عنوان مدرس به تدریس رشته والیبال در دانشگاه مشغول است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه